ترازو به عنوان یک ابزار دقیق اندازه گیری در بسیاری از مشاغل آزمایشگاهی، خدماتی و اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین قبل از خرید ترازو باید صنعت و فعالیت مورد نظر خود را در نظر بگیرید، تا بتوانید انتخابی شایسته در میان صد ها نوع ترازو کوچک بزرگ آزمایشگاهی، فروشگاهی و صنعتی داشته باشید. دقت و ظرفیت توزین را می توان بعد از نیاز سنجی اولیه دومین گام انتخاب ترازو  دانست، که اغلب ظرفیت ترازو های پر فروش برابر با 15 و 30 کیلو گرم و دقت اندازه گیری آن ها بین 5 و 10 گرم می باشد، که این مقدار برای مشاغلی نظیر میوه فروشی، سوپر مارکت، گوشت فروشی، و فروشگاه ها ایده آل است، به همین دلیل به آن ها ترازوی فروشگاهی نیز می گویند.  صنعت تولید ترازو دیجیتال در یک مسیر رو به جلو در حال پیشرفت و به روز شده است و رقابت تنگاتنگی بین تولید کنندگان به وجود آورده است، تا همواره با به روز نگه داشتن محصولات خود و پایین نگه داشتن قیمت خرید ترازو در بازار های توزین و اندازه گیری جایگاه بهتری کسب نمایند.

 انواع ترازو دیجیتال فروشگاهی را می توان در دو نوع علمکدار و بدون علمک خریداری کرد، که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. جنس به کار رفته در بدنه انواع ترازو دیجتال از نوع پلاستیک فشرده شده و استیل ضد زنگ می باشد، تا در برابر آسیب های محیطی و رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشند. نوع نمایشگر، ظرفیت حافظه های مستقیم و غیر مستقیم، پرینتر داخلی، قابلیت های پارسنگ، شمارش کالا و کالیبراسیون از جمله خصوصیاتی است که در خرید ترازوی پند بسیار اهمیت دارند.

فروشگاه آنلاین پندگستر از معتبر ترین نمایندگی های فروش ترازو در قالب های فروشگاهی و صنعتی می باشد، که با مراجعه به آدرس وب سایت آن می توانید خرید ترازو را با گارانتی شرکتی، خدمات پس از فروش طولانی مدت، قیمت ارزان و تضمین کیفیت محصول انجام دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()