کمپانی های مختلف تولیدی در صنعت توزین و اندازه گیری همواره با نوآوری، تنوع تولیدات و عرضه انواع محصولات جدید همواره در صدد کسب رتبه ی بیشتری از سهم  فروش ترازو در بازار های داخلی و کلاس های جهانی می باشند، تا بتوانند با عرضه محصولات جدید، رتبه اقتصادی و فروش خود را حفظ نمایند. دقت و ظرفیت اندازه گیری در تمامی ترازوهای دیجیتال یک فاکتور کلیدی برای تفکیک و دسته بندی آن ها در گروه های فروشگاهی، آزمایشگاهی و صنعتی می باشد.  فروش ترازو فروشگاهی در میان دیگر ترازو ها از رونق و تقاضای بالاتری برخوردار است، زیرا جامعه آماری کسب و کار های خرد و کوچک نسبت به دیگر کسب و کار ها بسیار بزرگ تر می باشد. قیمت فروش ترازو بسته به متریال مصرفی، برند سازنده، قابلیت های الحاقی، دامنه عملیاتی و غیره تعیین می شود.

 از محبوب ترین قابلیت های مشترک در بین انواع ترازو می توان پارسنگ، حافظه داخلی و قابلیت شمارش کالاهای هم وزن را نام برد، که کار با این ترازو ها را برای کاربران بسیار ساده تر کرده اند. اما امروزه دامنه عملیاتی استفاده از انواع ترازو فراتر رفته است به طوریکه می توان انواع عملیات محاسباتی، پردازشی و حسابداری را با استفاده از ویژگی اتصال این ترازو ها به کامپیوتر، بارکدزن، پرینتر و صندوق فروشگاهی انجام داد. فروش ترازو  همیشه نسبت به دیگر تجهیزات فروشگاهی، اداری و صنعتی از رشد اقتصادی بالاتری برخوردار بوده است، به توریکه متقاضیان خرید انواع ترازو همیشه با انتخاب های بسیار زیادی در این صنعت روبه رو بوده اند.  نمایشگر های دو لبه یا دو طرفه LED  یکی از مهمترین قابلیت های ترازو های پیشرفته و مدرن می باشد، که به سرعت مورد پذیرش صنایع قرار گرفت، زیرا با برقراری یک ارتباط دو سویه بین مشتری و خریدار سبب ایجاد حس اعتماد و رضایت از خرید در مشتری می شود.

 برای خرید و فروش ترازوی فروشگاهی پند در برند های معتبر داخلی بهتر است به سراغ شعب نمایندگی و فعالان این صنعت نظیر فروشگاه آنلاین پندگستر بروید، تا علاوه بر خرید ترازو با نازل ترین قیمت موجود از امتیازات نمایندگی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()