یکی از مهم ترین راه های تبلیغاتی و جذب مشتری استفاده از تابلو می باشد. تابلو ها نشانه هایی هستند که تبلیغاتی را برای ما نمایان می سازند. نوشته های روی تابلو می تواند محصول یا نام برند و یا نام فروشگاه ما و... باشد که انتخاب کلمات برای تهیه ی تابلو بسیار مهم می باشد. تابلو ها را می توانید از مرکز تابلو سازی تهیه کنید.

انواع بسیاری از تابلو ها توسط تابلو سازی ساخته می شود که دارای جنس های مختلفی هستند. در تابلو سازی تابلو ها در انواع تابلوهای فلزی، تابلو کامپوزیت، تابلوهای چلنیوم، تابلو های فلکسی و ... ساخته می شوند که تفاوت های بسیاری با هم دارند. برای این که بدانید چه نوع تابلو برای شما مناسب است باید استفاده ای که از تابلو دارید را در نظر بگیرید مثلا اگر شما می خواهید برای سردر مغازه یا فروشگاه و مرکز خود از تابلو استفاده کنید باید مقاومت آن را در نظر بگیرید زیرا در برابر عوامل بیرونی مانند باد و باارن باید سالم بماند. سفارش تابلو های پلاستیکی اغلب برای داخل فروشگاه ها و مراکز به کار می رود  یا در کنار تابلو های فلزی به صورت مکمل به کار می رود. برای از تابلو ها دارای حروف برجسته و برخی نیز دارای لامپ هستند. تابلو های ال ای دی از یکسری لامپ بر روی تابلو تشکیل شده اند. تابلو سازی برای ساخت این نوع تابلو ها برنامه ای را در نظر می گیرد تا با آن بتوان کلمات را بر روی تابلو نمایان کرد. تابلو های روان امروزه بسیار رایج هستند. برای خرید انواع تابلو چلنیوم به سایت مراجعه کنید.

گروه تابلوسازان راما یکی از بزرگ ترین مراکز ساخت انواع تابلو می باشد که جدید ترین تابلو ها را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. برای سفارش تابلو می توانید از طریق لینک به سایت تابلو سازی راما مراجعه کنید.

آدرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن02177581630 موبایل09122873629

ایمیلramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 822
نمایش همه
علاقه مندی ها ()