علاقه مندان به پوشش های دیواری با کاغذ دیواری به خوبی آشنایی دارند و می دانند این پوشش ها می تواند جلوه ظاهری بسیار خوب و زیبایی را برای فضای داخل منزل و یا حتی  محیط کار بوجود آورد. کاغذ های دیواری را باید بر اساس تناسب آن با دکوراسیون داخلی خریداری نمایید زیرا سبک های متفاوتی از دکوراسیون داخلی وجود دارد که با توجه سبک باید کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب نمایید. اما در صورتیکه کاغذ دیواری و پوسترهای موجود نتوانسته اند نظر شما را جلب کنند بهتر است از خدمات چاپ پوستر سه بعدی بهره مند شده و پوستر را به صورت سفارشی و در هر طرح و رنگی که نیاز دارید سفارش دهید.  چاپ پوستر دیواری این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به راحتی هر طرح و رنگی که مد نظر دارید را بر روی پوستر چاپ نمایید. برای خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

برخی افراد پوشش هایی را برای دیوارها و دکوارسیون داخلی مناسب می دانند که متناسب با سلیقه آنها باشد. سلیقه ای بودن پوشش ها باعث شده تا برخی مجموعه ها مانند فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس امکان سفارشی سازی پوشش ها را فراهم آورند. یکی از خدماتی که امروزه توسط برخی مجموعه ها ارائه میشود و می توان با بهره مندی از این خدمات دکوراسیونی ایده آل بدست آورد چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری میباشد. در چاپ کاغذ دیواری همانطور که از نامش نیز پیداست پوستر ها با طرح های دلخواه چاپ میشوند. چاپ پوستر دیواری با طرح های دلخواه شما را قادر می سازد تا دکوراسیون خود را به صورت سفارشی اجرا نمایید. البته چاپ کاغذ دیواری ها و پوستر دیواری را نمی توان به هر مجموعه ای واگذار کنید زیرا در چاپ کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چه چاپ انجام شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد در نتیجه ماندگاری کاغذ دیواری نیز افزایش خواهد یافت. البته چاپ با کیفیت میتواند باعث شفاف تر شدن و وضوح  بالای تصویر شود.

فروشگاه دکورآفیس از مجموعه فروشگاه های دکوراسیون داخلی است که به صورت تخصصی در زمینه ی فروش مستقیم کاغذ دیواری سه بعدی آماده و سفارشی فعالیت دارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()