کاربردهای ترازوی دیجیتالی

انواع ترازوها از نسل قدیم تا جدید شامل ترازوهای شاهین دار، دوکفه ای، عقربه ای و ترازوی دیجیتالی در صنایع مختلف به کار گرفته می شده و در حال حاضر و آتی نیز به کار گرفته می شوند. این وسایل برای تبادل کالا یا در آزمایشگاه های علمی- تحقیقاتی برای توزین دقیق مواد جهت ترکیب آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

ترازو وزن جسم را اندازه نمی گیرد چرا که وزن در علم فیزیک از ضرب جرم جسم در شتاب گرانش حاصل می شود و واحد آن نیوتون است که بایستی توسط نیروسنج اندازه گیری شود. در حقیقت آنچه که با انواع ترازو چه ترازوهای نسل قدیم و چه ترازوی دیجیتالی اندازه گیری می شود جرم جسم است. برای خرید ترازوی دیجیتالی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

کاربرد انواع ترازو از جمله ترازوی دیجیتالی در زندگی

ترازو در زندگی انسان اهمیت بسیاری دارد و برای برخی صنایع وجود آن حیاتی است. فروش انواع مواد غذایی، صنعتی و حتی کارگاهی بدون وجود ترازو امکان پذیر نیست. پیش از این ترازوهای دو کفه ای یا عقربه ای در این صنایع کاربرد داشتند و امروزه جای خود را به انواع ترازوی دیجیتالی در طرح ها، مدل ها و برندهای مختلف داده اند. کاربرد ترازو ها به خصوص انواع ترازوی دیجیتالی را نمی توان به حیطه خرید و فروش که بیشترین زمینه استفاده از آن است محدود کرد بلکه انواع ترازو به ویژه ترازو های بسیار حساس در پژوهشگاه ها و آزمایشگاه ها برای توزین انواع مواد جهت ترکیب و ابداع و اختراعات جدید به کار می روند. خرید ترازو AND  را ارزان انجام دهید.

در حالت کلی اماکنی که در آنها از ترازو استفاده می شود را می توان شامل موارد زیر دانست:

-         سوپرمارکت و هایپرمارکت ها

-         آزمایشگاه ها

-         طلافروشی ها

-         میوه و سبزی فروشی ها

-         آجیل و خشکبار فروشی ها

-         شیرینی و شکلات فروشی ها

-         داروخانه ها

-         باشگاه ها

-         عطاری ها

-         و ...

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()