پوشش داکرومت جزء پوشش های فلیک روی و آلومینیوم است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. از پوشش های داکرومت برای آبکاری فلزات کوچک صنعتی چون انواع پیچ، مهره، واشر، شیرآلات، قطعات فلزی صنعتی و ... استفاده می شود. مهمترین مزیت پوشش آبکاری داکرومت این است که نسبت به خوردگی مقاوم است و از زنگ زدگی فلزات جلوگیری می کنند. برای خرید و فروش مواد پوشش داکرومت به سایت مراجعه کنید.

روش های پوشش داکرومت

روش های آبکاری پوشش داکرومت به سه دستۀ کلی چون روش DIP SPIN، DIP DRAIN و روش اسپری تقسیم بندی می شود. از روش پوشش داکرومت دیپ اسپرین برای آبکاری پیچ، مهره، واشر و تمام قطعات ریز صنعتی به کار گرفته می شود و به وسیلۀ دستگاه سانتریفیوژ مابقی مواد آبکاری از قطعات فلزی گرفته می شود. از روش اسپری پوشش داکرومت برای قطعاتی استفاده می شود که نیاز به ظاهری زیبا دارند که قطعات را آویزان می کنند و سپس به وسیلۀ اسپری روی قطعات را با پوشش های داکرومت آبکاری می کنند و در نهایت داخل کوره های پخت تحت حرارت قرار داده می شوند. از روش دیپ درین برای آبکاری قطعات بزرگ استفاده می شود که درون سبد آبکاری جا نمی شوند. بدین گونه است که قطعات فلزی بزرگ را آویزان می کنند و سپس به درون مادۀ پوشش داکرومت فرو برده می شود و پس از آن پخته می شود و تنها یک بار از این روش استفاده می شود. برای خرید مواد پوششدهی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوشش داکرومت

قیمت پوشش داکرومت بر اساس حجم مادۀ پوشش داکرومت می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت های تأمین پوشش های داکرومت تماس بگیرید و هزینۀ آبکاری و قیمت مادۀ پوشش داکرومت را بپرسید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار یکی از اولین پیشگامان ارائه دهندۀ پوشش های فلیک روی و آلومینیوم (پوشش آبکاری داکرومت) در کشور ایران می باشد که تحول گسترده ای در صنعت خودرو سازی ایران به وجود آورده است.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()