خرید و فروش خرما باکیفیت در ایران یکی از کسب و کارهای پر رونق می باشد که افراد زیادی در حال فعالیت می باشند. خرما یکی از محصولات معروف مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر است که به صورت خشک و نرم برداشت می شود. خرما محصول درخت نخل است که از بلندای این درخت به بیش از 25 متر نیز می رسد. خرما یکی از میوه های پرخاصیت است که حاوی فسفر، آهن، منگنز، کلسیم، روغن، مس، پتاسیم و مواد مغذی دیگر می باشد.

خرید و فروش خرما

به دلیل حجم بالای خرید و فروش خرما مرغوب، قیمت خرید خرما ارزان است و اکثر افراد می توانند از خواص میوۀ خرما بهره مند شوند. متخصصان سلامت برای حفظ سلامتی و ایمنی افراد، توصیه نموده اند که با مصرف روزانه یک عدد خرما می توانند تعادل بدن خود را حفظ کنند. در ضمن خرما به دلیل اینکه دارای قند طبیعی می باشد، به عنوان محصول جایگزین قند مورد استفاده قرار گرفته می شود. خواص خرما بسیار متعدد می باشد که می توانیم به رفع یبوست، اختلالات جنسی، اختلالات روده، مشکلات قلبی، کم خونی، اختلالات دستگاه گوارشی و غیره اشاره نمود. خرما مضافتی، خرما پیارم، خرما عسلی، خرما زاهدی، خرما خاصویی، خرما استعمران، خرما گنتار، خرما شاهانی، خرما کبکاب، خرما ۀآل مهتری، خرما برهی، خرما خضراوی، خرما مرداسنگ، خرما ساغای و ... تعدادی از انواع خرما است که در ایران کشت و برداشت می شود.

خرید و فروش خرما با قیمت ارزان

ایران به دلیل اینکه مهد کشت خرما می باشد، بنابراین خرید و فروش رطب مرغوب با قیمت ارزان صورت می گیرد. تنوع خرما بسیار زیاد می باشد که به صورت نرم، خشک و خارک برداشت می شوند و به فروش می رسند.

شرکت تک نخل با سالها فعالیت در حوزۀ خریدو فروش خرما مرغوب فعالیت دارد و بهترین انواع خرمای تازه را با قیمت مناسب به فروش می رساند.  

 

آدرس دفتر : قزوین-خیابان نوروزیان-حکمت 23-ساختمان افرند

ایمیلpouyafaranamco@gmail.com

شماره تلفن : 02833674065

شماره همراه : 09100752386

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()