لاک رزوه یکی از مواد صنعتی پر کاربرد است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد لاک رزوه، چسباندن دو قطعۀ فلزی به یکدیگر می باشد و بیشترین کاربرد را در ساخت سازه های فلزی می باشد. به عنوان مثال از مادۀ لاک رزوه می توان برای چسباندن پیچ و مهره استفاده نمود و از متصل بودن قطعات به یکدیگر اطمینان یافت.

فروش لاک رزوه

همانطور که می دانید از مادۀ لاک رزوه برای چسباندن پیچ و مهره و دیگر قطعات فلزی استفاده می شود و اهمیت کاربردی فراوانی دارد. در برخی از موارد ممکن است که دستگاه لرزش و حرکت های متناوب داشته باشد و این مسئله موجب حرکت قطعات شده و باعث باز شدن قطعات از یکدیگر گردد. در نتیجه بهتر است هنگام بستن چنین قطعات فلزی از مادۀ لاک روزه استفاده شود که حالت چسبناک دارد و به راحتی می توان مقاومت اتصالات به یکدیگر را افزایش داد. در بازار فروش لاک رزوه انواع لاک رزوه فروخته می شود که حجم های متفاوتی از مادۀ لاک رزوه را در بر می گیرد. متناسب با میزان نیاز می توانید مناسب ترین حجم لاک رزوه را خریداری کنید.

خرید لاک رزوه با قیمت مناسب

به دلیل نوع بسته بندی های مختلفی که مادۀ لاک رزوه در بازار دارد، به راحتی می توانید بر اساس میزان نیاز خود به لاک چسبناک رزوه، مناسب ترین حجم لاک رزوه را با قیمت ارزان خریداری نمائید. نکتۀ قابل توجه در رابطه با لاک رزوه این است که در رطوبت نیز کارساز می باشد و می توان برای قطعاتی که در آب قرار گرفته می شوند نیز استفاده نمود. برای خرید و فروش مواد آبکاری اتصالات به سایت مراجعه کنید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با سال ها تلاش، توانسته تأمین کنندۀ انواع لاک رزوه در تهران باشد و متناسب با نیاز شما مشتری گرامی، مناسب ترین بسته بندی لاک رزوه را با قیمت مناسب به شما عرضه کند.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()