جاروبرقی یکی از لوازم اصلی در هر خانه ای می باشد که برای تمیزی خانه استفاده می گردد. جاروبرقی ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای قطعات مخصوص به خودشان هستند. یکی از اجزای مهم در جاروبرقی کیسه جاروبرقی است. کیسه جاروبرقی هر چند وقت یکبار پر شده و باید آن را عویض نمود که پاکت های جاروبرقی که مورد تعویض قرار می گیرند پاکت های یکبار مصرف هستند و باید مجدد آن را خریداری کرد اما نمونه ای از کیسه های جاروبرقی نیز وجود دارد که به طور دائمی بوده و پس از پر شدن باید آن را خالی و مجدد درون جاروبرقی قرار داد بنابراین انتخاب نوع کیسه جاروبرقی را بر اساس جاروبرقی مورد نظر می توانید تعیین کنید. برای خرید کیسه جاروبرقی از طریق لینک اقدام نمایید.

کیسه جاروبرقی ها را می توان از فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم جاروبرقی تهیه کرد. کیسه جاروبرقی یکبار مصرف طوری طراحی شده که بتواند فضای بسیاری را در اختیار قرار دهد. بر اساس نوع کیسه جاروبرقی و میزان استفاده از جاروبرقی می توانید در زمان هایی که کیسه جاروبرقی شما پر شد آن را تعویض نمایید . البته باید به ای نکته توجه کنید که اگر پاکت های جاروبرقی را به موقع تعویض نکنید و یا اگر پاکت کامل پر شود، دستگاه کارایی خوبی نخواهد اشت و قدرت مکش آن نیز ضعیف می شود بنابراین قبل از پر شدن کامل کیسه های جاروبرقی باید اقدام به تهیه ی مجدد این محصول داشته باشید.

خرید کیسه جاروبرقی

برای خرید کیسه جاروبرقی مانند خرید پاکت جاروبرقی ال جی می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و کیسه جاروبرقی مورد نظر خود را تهیه نمایید . فروشگاه های عرضه کننده ی کیسه جاروبرقی مانند فروشگاه اینترنتی همتا امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده اند که به راحتی و بدون مراجعه ی حضوری می توانید کیسه جاروبرقی مورد نظر خود را از فروشگاه همتا تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل  info@hamtashopping.com

تلفن تماس 66492545-021  و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()