پارکت از معروف ترین کفپوش هایی است که از چوب و یا برگرفته از طرح چوب ساخته شده است و به عنوان محبوب ترین نوع کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در حال حاضر کفپوش پارکت چوبی و کفپوش پارکت لمینت به عنوان پرفروش ترین کفپوش ها شناخته می شود. با خرید پارکت یا پارکت لمینت می توان زیبایی طبیعت و طراوت طبیعت را به محل زندگی خود آورد و حس خوشایندی را برای ساکنین بوجود آورد. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

مزایای پارکت

مزایای پارکت بسیار گسترده می باشد که می توان به زیبایی، لوکس بودن کفپوش، قابل شستشو بودن، مقاومت بالا در برابر نور خورشید، استحکام در برابر ساییدگی، مقاومت در برابر ضربه و تنوع طرح و رنگ اشاره نمود. با توجه به تنوع درختان در طبیعت، می توانیم شاهد فروش انواع پارکت چوبی و لمینت با طیف رنگی گسترده از سفید، قهوه ای، نسکافه ای، زرد، سبز و غیره باشیم که به راحتی می توان متناسب با سبک دکوراسیون، بهترین پارکت را با قیمت ارزان خریداری نمود. در حال حاضر با تنوع سبک طراحی پارکت و لمینت، امکان خرید پارکت لمینت مدرن و کلاسیک می باشیم که سازگاری بالایی نسبت به سبک دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک را به همراه خود دارند. در حال حاضر فروش پارکت ضد آب بیشتر از سایر پارکت ها مورد استقبال قرار گرفته است که این مسئله موجب محبوبیت پارکت ها گشته است. برای خرید پارکت آرتا از طریق لینک اقدام نمایید.

خرید پارکت با قیمت ارزان

همواره به یاد داشته باشید که ملاک خرید پارکت را قیمت ارزان قرار ندهید. با خرید پارکت با کیفیت و با دوام می توانید برای مدت زمان طولانی از مزایای کفپوش پارکت چوبی و لمینت بهره مند شوید و نیازی به تعویض و یا تعمیر پارکت نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با استفاده از کادر متخصص، قادر به ارائه مشاورۀ خرید بهترین پارکت به علاقه مندان کفپوش پارکت می باشد. ضمن آنکه برای راحتی مشتریان، فروش اینترنتی انواع پارکت لمینت را فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()