پارکت آرتا به عنوان کفپوش لمینت محسوب می شود که بسیار شیک و لاکچری می باشد. کفپوش پارکت آرتا از چوب فشرده شده با پوشش پی وی سی ساخته شده است که استحکام و مقاومت کفپوش پارکت را بهبود بخشیده است. خرید پارکت آرتا به دلیل طراحی مدرن و زیبایی که دارد، مورد استقبال فراوان قرار گرفته شده است. برای خرید پارکت آرتا به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت آرتا مستحکم

با خرید پارکت آرتا مستحکم می توانید برای چندین سال پیاپی از مزایای نرمی و راحتی پارکت لمینت آرتا استفاده نمائید و دغدغۀ خراب و فرسودگی پارکت لمینت را نداشته باشید. کفپوش پارکت آرتا محصول ساخت کشور ایران است که تحول عظیمی در صنعت تولید کفپوش پارکت لمینت ایجاد نموده است. کفپوش پارکت لمینت آرتا جزء پارکت های لمینتی است که دارای ضمانت نامه می باشد و دارای استاندارد دانسیتۀ AC4 و AC3  می باشد که جزء استانداردهای بالا می باشد که می توان برای مکان های پر تردد، از زیبایی طرح پارکت لمینت آرتا بهره برد. کفپوش پارکت آرتا ساخت ایران است و به همین دلیل به وفور در ایران یافت می شود و در هر زمان می توان پارکت آرتا مورد نظر را با همان کیفیت و با قیمت ارزان خریداری نمود. به دلیل آنکه پارکت های آرتا محصول داخلی می باشد، نیاز به پرداخت هزینه های حمل و نقل نیست و می توان با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمود.

قیمت خرید و فروش پارکت آرتا

قیمت خرید و فروش پارکت آرتا مبتنی بر مشخصات فنی پارکت لمینت می باشد. به همین دلیل امکان خرید پارکت لمینت آرتا با قیمت ارزان و همچنین گران وجود دارد که می تواند به ابعاد، تعداد تایل در بسته بندی و میزان مرغوبیت پارکت لمینت بستگی داشته باشد. برای خرید از  مرکز فروش پارکت لمینت بادوام به سایت مراجعه کنید.

برای خرید بهترین پارکت آرتا می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی مای دکوری تماس حاصل فرمائید و از خدمات مشاورۀ انتخاب مناسب ترین کفپوش پارکت لمینت بهره مند شوید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()