خرید لاستیک زمانی اتفاق می افتد که تاریخ انقضاء تایر گذشته و یا به مرور زمان مستهلک شده باشد. در نتیجه نیاز است که بهترین خرید لاستیک را برای خودرو خود خریداری نمائید. اگر توجه نموده باشید، بر روی تایر، نوشته هایی حک شده است که برخی از اطلاعات و مشخصات فنی لاستیک را به مصرف کننده نمایش می دهد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. برای خرید اینترنتی انواع لاستیک به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین لاستیک

خرید بهترین لاستیک نیاز به دقت و تجربه دارد که افراد مبتدی می توانند پیش از خرید تایر، اطلاعات جامعی در رابطه با نشانه های اختصاری لاستیک از طریق اینترنت به دست آورند. بنابراین می توانند تجربۀ خرید مناسب ترین لاستیک را داشته باشند. حداکثر سرعتی که لاستیک باید در مدت زمان 10 دقیقه تحمل کند را مشخص که و با نماد H نشان داده می شود. سایز لاستیک را که پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواره لاستیک، رادیال و قطر رینگ را بر حسب اینچ شامل می شود را نشان می دهد. شاخص وزن لاستیک، تاریخ ساخت تایر، حداکثر فشار باد مورد نیاز، میزان مقاومت حرارتی تایر و همچنین میزان چسبندگی سطح لاستیک بر روی سطح جاده های خیس، خشک و برفی را نیز به طور اختصار مشخص می کند. علاوه بر این مشخصات، نوع متریال تشکیل دهندۀ تایر را نیز به همراه میزان مقاومت سایش لاستیک را نیز مشخص می کند. برای خرید لاستیک سواری و اسپرت از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت خرید لاستیک

قیمت خرید لاستیک به مشخصات فنی تایر و همچنین نوع تایر بستگی دارد. با خرید لاستیک با کیفیت دیگر نیاز نیست نگران پوسیدگی لاستیک بود. توجه به مشخصات درج شده به شما کمک می کند که مناسب ترین تایر را برای ماشین خود انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا از ابتدا در حوزۀ فروش انواع تایر فعالیت می کند و برای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش با کیفیت ترین تایر با قیمت ارزان و ضمانت نامه می نماید.

آدرسامیر کبیر شرقی نرسیده به سرچشمه روبروی مسجد بنی فاطمه- پاساژ 110 پلاک 27

ایمیل info@hammpa.com

تلفن تماس 09920815727

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()