موکت ها در طول زمان مورد استفاده در خانه ها قرار گرفته اند و طرفداران بسیاری دارد. موکت با توجه به بافت نرم و تراکم بلایش مناسب برای پوشاندن کف منازل می باشد. موکت ها در کیفیت های مختلفی هستند که انتخاب یک موکت باکیفیت بسیار مهم است زیرا اگر موکت انتخابی شما از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد گرد و خاک و پرز را به خود می گیرد و دچار تغییر رنگ و کیفیت می شود، پس اگر چه شما مقداری بیشتر هم هزینه کنید ولی انتخاب خوبی داشته باشید می توانید از آن موکت زمان زولانی بهره مند باشید. موکت پالاز از دسته موکت های باکیفیت است که با خیال راحت می توانید موکت پالاز را تهیه کنید زیرا این موکت کیفیتش را به افراد ثابت رده است و از مرغوب ترین متریال ساخته شده است. برای خرید موکت پالاز به سایت مراجعه کنید.

انواع موکت پالاز

موکت های پالاز در طرح ها ی مختلف به شکل های ساده و طرح دار می باشدکه دارای رنگ بندی کامل بوده و طرح های بسیاری دارد. طرح های پالاز موکت از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. موکت ها در انواع ضخامت و مدل های گوناگون در بازار وجود دارد.

خرید موکت پالاز

موکت های پالاز را می توانید از طریق فروشگاه ها به راحتی خریداری کنید. فروشگاه های بسیاری در زمینه ی فروش انواع موکت فعالیت دارند اما برخی از این فروشگاه فروش پالاز موکت را به صورت مستقیم انجام می دهند و شما می توانید با قیمت پایین تر از بازار خرید خود را انجام دهید. برای خرید انواع موکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های معتبر است که در زمینه ی فروش موکت های مختلف فعالیت دارد. این فروشگاه با هدف رضایت مشتریان خود موکت ها را با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه می دارد که شما می توانید به راحتی از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()