درب های اتوماتیک توانستند راحتی و آسایش را در زندگی ما ایجاد کنند. با استفاده از درب اتوماتیک بدون نیاز به باز و بسته کردن دستی درب می توان به راحتی عبور و مرور کرد انواع متنوعی از درب های اتوماتیک وجود دارند که هر یک را با توجه به ویژگی هایش می توانیم پیاده سازی کنیم. برای سفارش انواع درب اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

درب اتوماتیک در سه نوع درب اتوماتیک الکترومکانیکی، درب اتوماتیک هیدرولیکی، درب اتوماتیک پنوماتیکی وجود دارد که کارکرد های مختلفی را دارد. در درب اتوماتیک الکترومکانیکی وجود چرخ دنده ها و گیربکس باعث باز و بسته شدن درب می گردد. در انواع درب های هیدرولیکی نیز باز و بسته شدن درب ها با استفاده ازذ فشار روغن انجام می گیرد و نیز در درب های اتوماتیک پنوماتیکی عامل حرکت درب فشار گاز می باشد.

درب های اتوماتیک از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین طور برخی مجهز به قفل مکانیکی نیز می باشند. درب های غیر اتوماتیک امنیت بالایی نداشته و گاها بستن درب فراموش می شود اما با استفاده از درب های اتوماتیک خیالتان از بابت بسته شدن درب راحت خواهد بود و مشکلات ناشی از باز ماندن درب را نخواهید داشت. همچنین در مراکز عمومی و فروشگاه ها به دلیل تردد بالا باز و بسته کردن درب بسیار کار دشواری خواهد بود و موجب اذیت مراجعین و پرسنل می شود که با پیاده سازی درب اتوماتیک این مشکلات را نخواهیم داشت. برای سفارش ساخت درب اتوماتیک تلسکوپی به سایت مراجعه کنید.

ساخت درب اتوماتیک

مراکز بسیاری وجود دارند که ارائه ی غیر مستقیم درب های اتوماتیک را با قیمت های مختلفی به مشتریان خود ارائه می دهند اما در این میان برخی از مراکز خود تولید کننده بوده و درب اتوماتیک ارزان را به صورت مستقیم به دست مشتریان خود می رسانند. شرکت مهندسی دلتادر از جمله شرکت های تولید کننده ی درب های اتوماتیک می باشد که درب هایی با کیفیت بالا و دارای استاندارد را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می دارد.

آدرس دفتر فروش : تهران - خیابان لبافی نژاد - بین فلسطین و ابوریحان - کوچه باقری پارسا - پلاک 6  -  شرکت دلتادر         33482557021                                      

لطفا جهت استعلام  قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .             09124134002

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 885
نمایش همه
علاقه مندی ها ()