باز و بستن درب در مراکز پرتردد بسیار مشکل بوده و گاها امکان پذیر نیست بنابراین به دلیل جلوگیری از باز ماندن درب و سهولت تردد از درب اتوماتیک شیشه ای در این مراکز استفاده می شود. امروزه درب های شیشه ای را در مجموعه های کوچک نیز مشاهده می کنیم زیرا این درب های اتوماتیک شیشه ای دارای قیمت مناسبی بوده و هزینه ای که در قبال راحتی پرداخت می شود بسیار به صرفه می باشد. برای سفارش انواع درب اتوماتیک شیشه ای  به سایت مراجعه کنید.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای در انواع تک لنگه و دو لنگه و ریلی و لولایی مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این درب های اتوماتیک شیشه برای برخی از مکان ها می تواند بهد کار برده شود. مثلا درب های لولایی اتوماتیک زیبایی خاصی دارند اما اگر فضای داخلی کافی برای باز و بسته کردن درب نداشته باشید نمی توانید از این درب های اتوماتیک استفاده کنید. همین طور برای مکان هایی مانند فروشگاه ها که بودن درب لولایی باعث ایجاد مزاحمت برای افراد می شود نیز استفاده از درب های ریلی پیشنهاد می شود.

ابعاد درب باید توسط فرد حرفه ای گرفته شود تا مطابق با فضای ورودی مرکز مورد نظر باشد و همچنین نصب این درب ها تصصی بوده و افراد بدون تخصص نمی توانند درب های اتوماتیک شیشه ای را نصب کنند.

موتور درب اتماتیک شیشه ای با چشمی هماهنگ بوده و دستور را در کمترین زمان از چشمی می گیرد، سرعت باز و بسته شدن درب های اتوملتیک قابل تنظیم می باشد و می توان آن را تغییر داد. برای سفارش ساخت درب اتوماتیک لولایی به سایت مراجعه کنید.

شرکت های تولید کننده ی درب های اتوماتیک شیشه درب ها را در کیفیت های مختلفی می سازند که در این میان شرکت مهندسی دلتادر از جمله شرکت های بزرگ و معتبر در زینه ی فروش درب های اتماتیک و متعلقات آن می باشد که تمامی محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان ارائه می دهند.

آدرس دفتر فروش : تهران - خیابان لبافی نژاد - بین فلسطین و ابوریحان - کوچه باقری پارسا - پلاک 6  -  شرکت دلتادر         33482557021                                      

لطفا جهت استعلام  قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .             09124134002

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 819
نمایش همه
علاقه مندی ها ()