دستگاه جوشکاری یکی از دستگاه های مورد نیاز برای بسیاری از مشاغل و صنایع می باشد. اینورتر جوشکاری یک وسیله ی برقی بوده و می تواند تا فرکانس بالا 10 کیلوهرتز افزایش پیدا کند. بنابراین با بالا رفتن فرکانس می توان حجم دستگاه را کم کرد. بنابراین حجم کم دستگاه در میزان مصرف برق مهم بوده و اگر حجم کم باشد برق کمتری مصرف می شود. دستگاه جوش اینورتر از دستگاه جوش هایی است که با پیشرفت و بهینه سازی ساخته شده است و کارکرد بسیار خوبی را دارد. برای خرید اینورتر ۳۱۵ آرگون به سایت مراجعه کنید.

 یکی از انواع دستگاه جوش های باکیفیت و پیشرفته، اینورتر ۳۱۵ آرگون می باشد. این دستگاه مصرف برق بسیار کمی دارد و دستگاه برای جوشکاری بسیاری از فلزات حساس مانند آلومینیوم به کار می رود. فلزات حساس به دلیل این که نقطه ذوب پایینی دارند نیازمند دقت بالایی در جوشکای هستند که با استفده از اینورتر ۳۱۵ آرگون می توانیم عملیات جوشکاری را بر روی این فلزات داشته باشیم. اینورتر ۳۱۵ آرگون دستگاه جوشی سه فاز بوده که در دسته بندی دستگاه جوش های آرگون قرار می گیرد. تغذیه ی اینورتر ۳۱۵ آرگون از برق سه فاز می باشد  و از این دستگاه در صنعت هایی نظیر ساخت مخزن و خودرو تجهیزات مختلف و... استفاده می شود. جوشکاری حرفه ای با استفاده از اینورتر ۳۱۵ آرگون باعث شده این دستگاه جوشکاری بتواند طرفداران بسیاری را داشته باشد.

خرید و فروش اینورتر ۳۱۵ آرگون

خرید اینورتر ۳۱۵ آرگون از طریق فروشگاه های معتبر بسیار قابل اطمینان بوده و می توانید این محصول را به راحتی خریداری کرده و از کاربرد های آن بهره مند باشید. برای خرید اینورتر توجه داشته باشید که برای چه مصارفی می خواهید دستگاه اینورتر خود را تهیه نمایید تا در خرید دستگاه جوش اینورتر دچار اشتباه نشوید. شرکت ابزار آذین یکی از شرکت های فعل در زمینه ی فروش انواع دستگاه های جوشکاری می باشد که توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

آدرس : تهران نرسیده به میدان حسن آباد کوچه شجاعی بن بست جمالدار2 پلاک30 واحد3

شماره تماس : 66723616-021 /66171735-021

ایمیل info@abzarazin.com

همراه : 09125483995

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()