آب ژاول شاید نامی غیر آشنا داشته باشد اما یکی از محلول هایی است که همگی ما به خوبی با آن اشنایی داریم و به آن وایتکس گفته میشود. آب ژاول نوعی ماده شیمیایی است که از آن  بعنوان سفید کننده، جرم بر و همچنین بو بر استفاده میشود. آب ژاول ماده ای سمی محسوب میگردد و به همین دلیل همواره باید آنرا دور از دسترس کودکان نگهداری نمود. برای خرید آب ژاول به سایت مراجعه کنید.

 استفاده از این ماده حتی در مقدار کم نیز میتواند صدمات زیادی را به دستگاه گوارش فرد وارد آورد و حتی میتواند منجر به مرگ فرد نیز گردد. نه تنها استفاده مستقیم از آب ژاول میتواند مرگ بار باشد بلکه استنشاق بوی آن نیز خطرناک است و باید به این موضوع توجه داشته باشید. رنگ این ماده به زردی میزند و همچنین بوی تندی نیز دارد که  این بوی تند میتواند برای برخی افراد حساسیت زا نیز باشد. برای نگهداری از آب ژاول باید از ظروف مخصوصی استفاده شود که در برابر این ماده مقومت داشته و با خوردگی مواجه نشوند. همچنین همواره تاکید میشود تا این ماده نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد. در صنایع این ماده را در بشکه های پلاستیکی مخصوص و در مکان هایی تا حدی خنک نگهداری میکنند.

خرید و فروش آب ژاول

خرید و فروش آب ژاول به دلیل اینکه مصرف بسیار زیادی دارد در بیشتر فروشگاه ها و شرکت  ها در حال انجام است. در حال حاضر تنها در کشور ما شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه خرید و فروش آب ژاول فعالیت میکنند که برخی از این شرکت ها جزو مجموعه های نام آشنا و برخی دیگر چندان معتبر و نام آشنا نیستند. برخی از فروشگاه ها نیز مانند فروشگاه دیجی شیمی بصورت تخصصی در این زمینه یعنی فروش آب ژاول فعالیت میکنند که این شرکت ها بهترین گزینه محسوب میشوند. این ماده بر اساس استاندارد هایی خاصی تولید میشود که از این رو مهم است که شرکت تولید کننده و همچنین فروشگاهی که این محلول را به بفروش میرساند به استاندارد بودن آن توجه داشته باشد. برای اطلاع از   قیمت انواع شوینده و رسوب بر به سایت مراجعه کنید

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل  info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 826
نمایش همه
علاقه مندی ها ()