نیترات کلسیم خشک و پودری نوعی مواد شیمیایی است که برای مصارف صنعتی و همچنین کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. مصرف عمدۀ کود نیترات کلسیم خشک و پودری در کشاورزی می باشد که با هدف افزایش رشد گیاهان تولید شده است. با استفاده از مواد شیمیایی چون کود شیمیایی در پرورش گیاهان، می توان کمبودهای خاک را به طور غیر مستقیم جبران نمود. برای خرید نیترات کلسیم خشک و پودری به سایت مراجعه کنید.

مزایای کود نیترات کلسیم خشک و پودری

کود شیمیایی نیترات کلسیم خشک از ترکیب سولفات کلسیم، هیدوکسید کلسیم و کربنات کلسیم حاصل می شود که مصارف زیادی در صنعت کشاورزی دارد. کود نیترات کلسیم دارای خاصیت حلالیت بالا در آب می باشد که این مسئله موجب افزایش جذب کود نیترات کلسیم از طریق ریشه های خاک می گردد. نام دیگر کود نیترات کلسیم، ازت نیتراتی است که رشد سریع گیاهان را در پی خواهد داشت و به طور مستقیم جذب گیاهان می شود و پوسیدگی، لکه و زنگ زدگی سبزیجات و میوه ها جلوگیری می کند. با استفادۀ به موقع از کود شیمیایی نیترات کلسیم می توان ضخامت دیواره سلول های گیاهان را افزایش داد، کیفیت محصولات را ارتقاء بخشید، ماندگاری میوه جات را پس از برداشت افزایش داد، استقامت گیاهان را در مقابل بیماری ها و آفات افزایش داد، شرایط مطلوبی را در اطراف ریشۀ گیاهان ایجاد می کند که باعث افزایش توان گیاه در برابر تابش نور خورشید می شود. برای خرید نیترات کلسیم صنعتی به سایت مراجعه کنید.

قیمت نیترات کلسیم خشک و پودری

قیمت خرید نیترات کلسیم بر اساس حجم بسته بندی مواد شیمیایی کود نیترات کلسیم می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز مزرعه خود می توانید با خرید نیترات کلسیم ارزان، وضعیت کشاورزی خود را بهبود ببخشید و روند رو به رشد گیاهان را در پی داشته باشید.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده و صادر کنندۀ مواد شیمیایی کشاورزی و صنعتی در ایران می باشد که می تواند شما را در خرید مناسب ترین کود شیمیایی راهنمائی نماید.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()