کود کلسیم نیترات 4 آبه از جمله کودهای شیمیایی پر مصرف می باشد که می توان رشد گیاهان را ارتقاء ببخشد. نکتۀ قابل توجه در رابطه با علت خرید کود کلسیم نیترات 4 آبه این است که کلسیم کربنات کلسیم خاک در آب حل نمی شود، از این رو مصرف کود شیمیایی کلسیم نیترات را شاهد می باشیم که به سرعت در آب حل می شود و به طور مستقیم توسط ریشۀ گیاهان جذب می شود و در رشد گیاهان تأثیر مثبت می گذارد. برای خرید کود کلسیم نیترات 4آبه به سایت مراجعه کنید.

مصارف کود کلسیم نیترات 4 آبه

در بازار انواع کلسیم نیترات عرضه می شود که کاربرد صنعتی و کشاورزی دارد که شامل فرمول های ساختاری متفاوت می باشند. کلسیم نیترات با نام نمک نروژی نیز معرفی می شود که نوعی نمک بی رنگ با خاصیت جاذب رطوبت می باشد. با مصرف کود کلسیم نیترات 4 آبه می توان ماندگاری میوه ها را افزایش داد، همچنین از سیاه زدگی، سرما زدگی، لکه و پوسیدگی میوه ها جلوگیری نمود. در حال حاضر خرید و فروش کود کلسیم نیترات 4 آبه بسیار زیاد می باشد چون با استفادۀ به موقع و میزان اندازه از کود کلسیم نیترات، می توان عمر انباری محصولات باغی و سبزیجات را افزایش داد و مقاومت گیاهان را نسبت به آفات و بیماری ها بهبود بخشید. توجه به خواص کود شیمیایی و نحوه و زمان مصرف کود حائز اهمیت می باشد و باید پیش از استفاده از کودهای شیمیایی اطلاعات خود را در این زمینه توسعه دهید.  برای خرید نیترات کلسیم صنعتی باکیفیت از طریق لینک ها اقدام نمایید.

قیمت خرید کود کلسیم نیترات 4 آبه

قیمت خرید کود کلسیم نیترات 4 آبه با توجه به میزان بسته بندی کود شیمیایی می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کودهای کلسیم نیترات می توانید با مرکز فروش شرکت هگمتان شیمی آریا تماس بگیرید. این شرکت با سال ها تلاش توانسته پیشگام تولید کودهای شیمیایی کلسیم نیترات در ایران باشد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()