کلسیم آمونیوم نیترات یکی از پرکاربردترین کودهای شیمیایی است که در صنعت کشاورزی و باغداری تحول ایجاد نموده است. ساختار فرمول کود کلسیم آمونیوم نیترات یا گرانول به شکل 5Ca(NO3)2.NH4.NO3.10H2O است که به صورت 10 آبه می باشد و نسبت به کود نیترات کلسیم دارای مزایای بیشتری می باشد و موجب افزایش فروش کلسیم آمونیوم نیترات شده است. برای خرید اینترنتی کلسیم آمونیوم نیترات به سایت مراجعه کنید.

موارد مصرف کلسیم آمونیوم نیترات

موارد مصرف عمدۀ آمونیوم کلسیم نیترات یا گرانول در کشاورزی است که به تولید انواع کود شیمیایی می انجامد. مادۀ کلسیم آمونیوم نیترات جزء نمک های پر مصرف کلسیم می باشد که به رنگ طبیعی سفید می باشد و نسل جدید کود نیتروژن با بازدهی بالا می باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری کلسیم آمونیوم می توان به کریستال و شیشه ای رنگ بودن آن اشاره نمود که انحلال پذیری بالایی در آب دارد. با خرید کود کلسیم آمونیوم نیترات یا گرانول می توانید رشد و کیفیت محصولات میوه و صیفی جات را بهبود ببخشید. همچنین ضخامت سلول های گیاهان را تقویت می کند و به نوعی رشد گیاهان و بهبود کیفیت میوه جات و صیفی جات را در پی خواهد داشت. توجه داشته باشید که نحوۀ استفاده از کود کلسیم آمونیوم نیاز به دانش دارد و طابق با دستور درج شده بر روی بسته بندی کیسه های کود شیمیایی، مصرف نمائید تا رشد گیاهان دچار آسیب نشود. برای خرید نیترات کلسیم کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

قیمت کلسیم آمونیوم نیترات

قیمت کسیم آمونیوم نیترات بر اساس حجم بسته بندی کیسه های کود شیمیایی کلسیم آمونیوم می باشد. در نتیجه متناسب با میزان مصرف زراعی خود می توانید با قیمت ارزان، یکی از بسته بندی های سبک این کود شیمیایی را خریداری نمائید و از مزایای کود گرانول برای بهبود کیفی میوه جات استفاده نمائید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با سال ها تجربۀ تولید و فروش انواع کود شیمیایی کشاورزی، توانسته مرغوب ترین کودهای شیمیایی کلسیم آمونیوم نیترات را با قیمت ارزان و بسته بندی مقاوم عرضه کند.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 932
نمایش همه
علاقه مندی ها ()