میزان مصرف متعادل کلسیم نیترات متناسب با درصد خلوص کلسیم به کار رفته در تولید کلسیم نیترات متفاوت می باشد. هدف از تولید کود کلسیم نیترات، تأمین میزان نیتروژن و کلسیم گیاهان می باشد. به دلیل عدم حلالیت کلسیم نیترات خاک در آب، به همین دلیل کودهای شیمیایی کلسیم نیترات ساخته می شود تا کمبود کلسیم و نیتروژن را برای رشد گیاهان به نوعی جبران کنند.

میزان مصرف کلسیم نیترات در پرورش نشاء

نحوۀ مصرف کلسیم نیترات به صورت محلول در آب آبیاری و یا محلول پاشی می باشد که میزان اندازۀ کود کلسیم نیترات در هر کدام از روش ها با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال دستورالعمل زمان و میزان مصرف کود کلسیم نیترات برای پرورش نشاء و درختان خزانه بدین شکل است که از زمان ظهور برگ های حقیقی بروی گیاهان نشاء می توان 2-1 کیلوگرم در هزار لیتر  به صورت محلول پاشی کود دهی نمود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با دادن کود شیمیایی کلسیم نیترات در پروش نشاء بدین گونه است که فقط به صورت محلول پاشی می باشد و نیاز به آبیاری محلول کود در آب نیست. بهتر است پیش از خرید کلسیم نیترات 4 آبه از نوع و روش استفاده از کود شیمیایی مطلع گردید و سپس مطابق با دستورالعمل استفاده نمائید. برای اطلاع از فروش بهترین کلسیم نیترات کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید کلسیم نیترات

قیمت خرید کلسیم نیترات به وزن بسته بندی کودهای شیمیایی بستگی دارد. به همین دلیل می توانید متناسب با نیاز خود مقرون به صرفه ترین حجم کود کلسیم نیترات را با قیمت مناسب خریداری نمائید و از مزایای کودهای شیمیایی برای پرورش گیاهان و بهبود کیفیت محصولات استفاده نمائید.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کودهای شیمیای کشاورزی می باشد. این مجموعه هنگام خرید و فروش کود نیترات کلسیم، متناسب با نوع پرورش گیاه، درختان میوه و صیفی جات، دستورالعمل مصرف ارائه می دهد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 929
نمایش همه
علاقه مندی ها ()