قیمت خرید کلسیم نیترات خشک و پودری به کیفیت، درصد کلسیم و حجم بسته بندی های کود شیمیایی وابسته می باشد. گیاهان برای رشد کامل نیاز به تمام مواد آلی و معدنی دارند که برخی از آنها همانند کلسیم نیترات کلسیم خاک در آب حل نمی شود و بدین وسیله گیاه با کمبود کلیسم و نیتروژن مواجه می شود. در نتیجه کارشناسان گیاه شناسی با تولید کودهای شیمیایی این کمبودهای مواد آلی و معدنی را جبران می نمایند.

خرید کلسیم نیترات خشک و پودری 4 آبه

برای اینکه گیاهان رشد کامل و بدون نقص داشته باشند و محصولات میوه جات و صیفی جات از کیفیت عالی برخوردار باشند، نیاز است که خرید کلسیم نیترات خشک و پودری 4 آبه را داشته باشید. تمام کودهای شیمیایی دارای دستورالعمل مصرف ویژه می باشند که هنگام خرید کود شیمیایی، باید به آن توجه داشته باشید و متناسب با دستورالعمل استاندارد، از کود کلسیم نیترات و سایر کودها استفاده نمائید.

ترکیبات کود کلسیم نیترات گرانول مشخص می باشد و بر آنکه خریداری نسبت به آنها آگاهی داشته باشند، بر روی بسته بندی ها درج می شود تا کشاورز با آگاهی کامل اقدام به مصرف کود کلسیم نیترات نماید. میزان درصد نیتروژن، نیترات، مقدار کلسیم، سدیم و PH کود شیمیایی مشخص می گردد. نکتۀ قابل توجه دیگر در رابطه با چگونگی مصرف کد نیترات کلسیم گرانوله می باشد، به عنوان مثال دستورالعمل مصرف برای درختان میوه، محصولات زراعی و محصولات گلخانه ای با یکدیگر متفاوت می باشد. نحوۀ مصرف کود کلسیم نیترات به دو روش محلول در آب آبیاری و محلول پاشی می باشد که با توجه به نوع مصرف نیز میزان مصرف در هکتار متفاوت می باشد. برای اطلاع از مرکز فروش نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با سال ها تجربه در حوزۀ پخش و فروش کودهای شیمیایی، توانسته با کیفیت ترین کود کلسیم نیترات گرانول را در بسته بندی های مشخص و با قیمت مناسب به فروش برساند.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 865
نمایش همه
علاقه مندی ها ()