قیمت کود کلسیم نیترات باکیفیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به وزن، میزان ترکیبات و نوع بسته بندی اشاره نمود. کلسیم از جمله موادی است که در خاک وجود دارد ولی دارای قابلیت انحلال در آب را ندارد، به همین دلیل کارشناسان کشاورزی در صدد تأمین کمبود کلسیم و نیترات خاک برآمدند که در نتیجۀ آن به کود کلسیم نیترات دست یافتند. کود شیمیایی کلسیم نیترات نسبت به دیگر ترکیبات رایج چون هیدوکسید کلسیم و سولفات کلسیم از حلالیت بالا برخوردار می باشد.

قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه

شکل ظاهر کود کلسیم نیترات به صورت کریستال شفاف و سفید رنگ است که به عنوان یکی از نمک های پر مصرف کلسیم محسوب می شود. از کود کلسیم نیترات 4 آبه به عنوان منبع غنی ازت برای محصولات کشاورزی محسوب می شود که مصرف آن را به باغ داران، گلخانه دارها و کشاورزان توصیه می کنیم. توجه داشته باشید که پس از خرید کود کلسیم نیترات، از چگونگی مصرف کود کلسیم دانش کافی داشته باشید تا در زمان مناسب و حجم مشخص از کود کلسیم نیترات استفاده نمائید. برای خرید از  تولید کننده ی نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه به برند شرکت تولید کننده نیز بستگی دارد. به دلیل مزایای متعددی که کود کلسیم نیترات دارد، کشاورزان متناسب با نوع کشاورزی خود، از کود کلسیم نیترات برای جبران کلسیم گیاهان استفاده می کنند و به دلیل مقرون به صرفه بودن، کود کلسیم نیترات با قیمت ارزان را با بسته بندی های کوچک خریداری می کنند. قابل ذکر است که مزرعه دارانی که دارای زمین های کشاورزی هکتاری می باشند، نیاز به خرید کود کلسیم نیترات کیسه ای دارند.

شرکت هگمتان شیمی آریا با سال ها تلاش توانسته است موفقیت های فراونی در حوزۀ تولید، فروش و صادرات کود کلسیم نیترات به دست آورد. در نتیجه موقعیت خرید کود کلسیم نیترات قیمت ارزان را با حلالیت بالا و کیفیت عالی فراهم نموده است.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()