خرید و فروش مستقیم نیترات کلسیم را شاهد می باشیم که به عنوان کودهای شیمیایی در سراسر جهان عرضه می شود. نیترات کلسیم با فرمول Ca(NO3)2 به عنوان نمک نروژی نیز شناخته می شود که جاذب قوی رطوبت می باشد که بی رنگ و به شکل کریستال های سفید رنگ می باشد. به دلیل آنکه کلسیم نیترات خاک توسط آب جذب نمی شود و گیاهان با کمبود کلسیم مواجه می شوند، از این رو کارشناسان کشاورزی در صدد تولید کود شیمیایی نیترات کلسیم برآمدند تا بدین وسیله بتوانند کمبود کلسیم گیاهان را جبران کنند.

قیمت خرید و فروش نیترات کلسیم 4 آبه

قیمت خرید و فروش نیترات کلسیم 4 آبه مطابق با وزن بسته بندی آنها می باشد که تنوع بسته بندی کود نیترات کلسیم را شاهد می باشیم که در نتیجۀ آن با قیمت ارزان نیز می توان از مزایای این کود شیمیایی بهره مند شد. برای اطلاع از قیمت نیترات کلسیم کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

با مصرف به موقع کود نیترات کلسیم 4 آبه می توان از سیاه شدن گلگاه، لکه تلخ میوه ها، پوسیدگی میوه، سرمازدگی زود هنگام میوه و غیره جلوگیری کرد. ضمن آنکه بستر مناسبی را برای رشد ریشۀ گیاهان و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی بوجود می آورد. زمان خرید کود نیترات کلسیم، توجه به دستورالعمل نحوۀ مصرف نیترات کلسیم ضرورت دارد تا اثرات مثبت در رشد گیاهان و کیفیت میوه جات و صیفی جات داشته باشد. اگر بیش از حد لازم از نیترات کلسیم در آبیاری استفاده شود و یا تعداد دفعاتی که به گیاهان کود شیمیایی نیترات کلسیم داده می شود، زیاد باشد موجب خشک شدن گیاهان، کاهش کیفیت محصولات و یا عقب ماندن رشد گیاهان می شود. بهتر است پیش از خرید نیترات کلسیم 4آبه با کارشناسان مجرب که در عرصۀ پخش کود شیمیایی نیترات کلسیم فعالیت دارند، مشورت کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان تولید کننده و صادر کنندۀ کود نیترات کلسیم در ایران می باشد که این مسئله موجب بهبود وضعیت کشاورزی در این کشور شده است و تمام کشاورزان و باغداران می توانند از کود کلسیم نیترات استفاده کنند.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()