طراحی سازه یکی از تخصصی ترین فعالیت هایی است که نیاز به دانش فنی و مهندسی دارد و افراد تحصیلکرده می توانند از عهدۀ ایده های طراحی سازه برآیند. علم طراحی سازه ساختمان بسیار گسترده می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نیز مراحل و ایده های اجرای طراحی سازه مدرن تر می گردد و بدین وسیله با استفاده از تجهیزات پیشرفته می توان مدت زمان اجرای پروژه های ساختمانی را کاهش داد و در عین حال سازه های مستحکم و مقاومی را پیاده سازه نمود.

اجرای طراحی سازه ساختمان فولادی

مبنای طراحی سازه ساختمان بر اساس نوع مصالح ساختمانی به دو دستۀ اصلی طراحی سازه ساختمانی فولادی و طراحی سازه ساختمانی بتنی تقسیم بندی می شود. در نتیجه می توان متناسب با بودجۀ مالی در نظر گرفته شده و حجم زمین، از مناسب ترین ایدۀ طراحی سازه ساختمان استفاده نمود. طراحی سازه فولادی یکی از پرکاربردترین سازه های ساختمانی است که از نظر بازدهی، زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد و در عین حال برای اجرای برخی از پروژه های ساختمانی ضرورت دارد که از این نوع سازه ساختمانی فولادی استفاده نمود.

کاربرد عمدۀ طراحی سازه فولادی برای طراحی سازه سوله، طراحی سازه ساختمان های ورزشگاهی، طراحی سازه انبار، طراحی سازه ساختمان های کارخانجات تولیدی، طراحی سازه ساختمان های سبک و مواردی از این دسته می باشد. با استفادۀ هوشمندانه از علم طراحی سازه می توان در زمان و هزینه صرفه جویی نمود و در عین حال بهترین سازه های ساختمانی را پیاده سازی نمود. برای سفارش اجرای طراحی سازه سبک به سایت مراجعه کنید.

مراحل اجرای طراحی سازه متناسب با نوع سازه ساختمانی متفاوت می باشد و باید تمام مراحل از ابتدای اجرای پروژۀ فنی و مهندسی ساختمان که همان نقشه کشی و أخذ مجوزهای لازم می باشد، رعایت گردد.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان به عنوان یکی از شرکت های فنی و مهندسی با استفاده از کادر متخصص و مجرب توانسته پروژه های ساختمانی را با ایده های طراحی سازه توسط کارشناسان این مجموعه به نتایج درخشانی برساند.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 753
نمایش همه
علاقه مندی ها ()