مجری ذیصلاح از مهمترین افرادی است که در اجرای پروژه های ساختمانی و معماری وظایف مهمی را بر عهده دارند و به نوعی نمایندۀ رسمی مالکان و سازندگان ساختمان محسوب می شوند. فعالیت بهترین مجری ذیصلاح به نحوی است که بخش های مختلف اجرای پروژه را به پیمانکاران و دیگر افراد مجری ارائه می دهد و بدین وسیله نظارت کامل تری نسبت به اجرای پروژه های ساختمانی خواهد داشت.

نقش مجری ذیصلاح

همانطور که بیان شد، مجری یا مجریان ذیصلاح بخش فنی و اجرایی و همچنین مالی و اداری را بر عهده دارند تا با نظارت کامل بتوانند پروژه های ساختمانی را به نتیجۀ مورد دلخواه برسانند. مجریان ذیصلاح دارای ضوابط و قوانینی می باشند که باید آنها را رعایت شود و طبق قرارداد فی مابین کارفرمایان اقدام به اجرای عملیات نمایند. سازمان نظام مهندسی برای انتخاب مجری ذیصلاح دارای ضوابط مشخصی می باشد که طبق همان ضوابط می توانند اقدام به انتخاب مجریان ذیصلاح نمایند.

فرد و یا افراد مجری ذیصلاح را می توان از همان ابتدای پروژه و عقد قرار داد با مالک انتخاب نمود که سرپرستی اجرای پروژه به بهترین شکل ممکن اداره شود. در اجرای پروژه در واقع این مجری ذیصلاح است که تمام مسئولیت های اجرایی پروژه را بر عهده می گیرد تا تمام کارکنان وظایف خود را به درستی انجام دهند و طبق اصول نقشه کشی مراحل اجرای پروژه را پیگیری کند. مجریان ذیصلاح به عنوان ناظران اجرای کار هستند تا بتوانند امور مربوط به خدمات فنی و مهندسی پروژه و مالی و اداری را به درستی پیگیری نمایند. برای درخواست برگه های تعهد مهندسی و شهرداری به سایت مراجعه کنید.

انتخاب مجری ذیصلاح یک ضرورت می باشد تا روند اجرای پروژه با کنترل و نظارت بیشتری دنبال گردد و از بروز اشتباهات حین اجرای ساختمان سازی جلوگیری شود.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان به صورت حرفه ای در عرصۀ خدمات فنی و مهندسی فعالیت می کند. این مجموعه از مهندسان مجرب برای مدیریت و اجرای پروژه استفاده می نماید و همچنین خدمات مجری ذیصلاح را بر عهده می گیرد.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 670
نمایش همه
علاقه مندی ها ()