نقشه فاز دو از نقشه های مراحل اجرایی سازه های ساختمانی می باشد که مسائل مهمی را در بر می گیرد. به طور کلی سازه های ساختمانی به دو طبقه بندی تقسیم بندی می شود که می توان نقشه فاز یک و اجرای نقشه فاز دو را نام برد. البته قابل ذکر است که ممکن است در برخی از پروژه های ساختمانی، به بیش از دو فاز نقشه نیاز داشته باشند. برای انجام طراحی نقشه فاز دو به سایت مراجعه کنید.

مفهوم نقشه فاز دو ساختمان

تمام مراحل اجرایی پروژه های ساختمان سازی پیش از اجرا نیاز به پیاده سازی بر روی نقشه دارد تا تمام جوانب مورد بررسی قرا گرفته شوند و تاحد ممکن ایرادات احتمالی مرتفع شوند. اجرای نقشه فاز یک موارد کلی را در بر می گیرد و به طور کلی نمای سازه یا همان طراحی سازه را دربر می گیرد و این در حالی است که نقشه فاز دو ساختمان به جزئیات می پردازد و به نوع مصالح ساختمانی می پردازد.

نقشه های فاز یک ساختمان به مسائل کلی اشاره دارد و به جزئیات پرداخته نمی شود ولی نقشه فاز دو ساختمان به دلیل آنکه جزئیات بیشتری را اعم از امور معماری و سازه را در بر می گیرد، حائز اهمیت می باشد. با نگاه به نقشه فاز دو ساختمان می توان به نوع فونداسیون، نوع مصالح پوشش کف سازی، جنس و جزئیات درب و پنجره ها، تعداد و ابعاد ستون ها، محل قرار گیری لوله های گاز و آب، محل سیم کشی برق ساختمان، محل قرار گیری سیم تلفن و تلویزیون و ... پی برد. پیاده سازی نقشه های اجرای ساختمان و شیت نیاز به دانش فنی و مهندسی دارد. در نتیجه افراد متخصص می توانند از عهده چنین کارهایی برآیند. برای طراحی و تهیه نقشه مهندسی حرفه ای از طریق لینک ها اقدام نمایید.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان به عنوان مجری اجرایی پروژه های ساختمان سازی قادر به طراحی نقشه فاز دو ساختمان با جزئیات کامل می باشد.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()