پوستر دیواری نسل جدید از کاغذ دیواری ها می باشد. چاپ پوستر دیواری از یک تعرفه مشخص برخوردار نیست و هر شرکت و مجموعه ای که در این زمینه فعالیت میکند تعرفه خاصی را برای چاپ در نظر میگیرد. البته عواملی وجود دارند که میتواند تعرفه چاپ پوستر دیواری را کاهش و یا افزایش دهند. یکی از عواملی که در تعرفه چاپ پوستر دیواری تاثیر گذار است سایز و ابعاد پوستر میباشد. هر چه سایز و ابعاد پوستر بزرگتر باشد در نتیجه تعرفه ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در چاپ پوستر دیواری با ابعاد بزرگ تر به طبع از تجهیزات و وسایل بیشتری نیز استفاده میشود که میتوانند در هزینه ها تاثیر زیادی داشته باشند. شما می توانید برای خرید انواع پوستر دیواری سفارشی به سایت فروشگاه دکورآفیس مراجعه کنید.

 

چاپ پوستر دیواری زیر نظر پرسنل با تجربه

کلیه روند چاپ در این مجموعه تحت نظر پرسنلی انجام میشود که همگی از سابقه بالایی برخوردار هستند  که باعث میشود تا چاپ بصورت کاملا اصولی و بدون هیچ نقصی انجام شود.

چاپ پوستر دیواری ارزان

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجموعه های فعال در کشور است که توانسته خدمات خرید پوستر دیواری سفارشی ارزان را برای افرادی که قصد ندارند تا هزیه زیادی را برای خرید پوستر صرف نمایند ارائه دهد. خدمات چاپ پوستر دیواری ارزان این مجموعه امکان چاپ پوستر را برای افرادی که به تعداد بالایی پوستر نیاز دارند به راحتی فراهم کرده است و نیازی نیست تا هزینه بالایی را برای چاپ پوستر های خود بپردازند. در واقع با استفاده از این خدمات در هزینه های چاپ پوستر صرفه جویی زیادی به عمل خواهید آورد. برای اطلاع از قیمت خرید پوستر دیواری خط نستعلیق به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه دکورآفیس از مجموعه های فعال در تهران برای خرید پوستر میباشد که فعالیت خود را نیز سالها پیش آغاز نمود و در حال حاضر به یکی از مجموعه هایی بدل شده است که مشتران زیادی رابه خود اختصاص داده است. افزایش مشتریان این مجموعه به دلیل قیمت بسیار مناسب و همچنین کیفیت بالای پوستر میباشد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()