درب ها وسیله هایی هستند که در زندگی روزمره ی ما بسیار استفاده می شوند. باز و بسته کردن درب هایی مانند درب مغازه ها و مراکز پر تردد و همین طور درب های پارکینگ بسیار کار دشواری بوده و باعث اذیت و آزار پرسنل کار و افراد مراجعه کننده می شود ، همین در پارکینگ ها اگر درب به صرت دستی باز و بسته شود می تواند مشکلاتی مانند سرقت و مزاحمت را برای صاحبین خودرو به بار آرد ، به همین منظور درب هایی روی کار آمدند که با استفاده از یک ریموت باز و بسته می شوند که امروزه بسیری از این درب ها را می توانیم در مراکز مخلف مشاهده کنیم. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای دربی است که بری مراکز و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل شیشه ای بودن امکان دید سمت مقابل را به ما می دهد وبرای مکان های اداری و فروشگاه ها بسیار خوب و به نوعی نمایان کنده ی آنان می باشد. درب های اتوماتیک شیشه از امنیت بالایی برخوردار هستند و می توانند در حالت قفل قرار بگیرند. بنابراین از بابت امنیت مرکز خود خیالتان راحت است. درب های اتوماتیک شیشه ای علاوه بر کارکرد مطلوبش دارای زیبایی بسیاری است که با هر دکوراسیونی هماهنگ بوده و افراد  با هر سلیقه ای آن را می پسندند. درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع ریلی در دسته بندی یک لنگه و دولنگه قرار می می گرد که هر لنگه دارای فضایی به اندازه خود در کنارش می باشد تا هنگام باز شدن بتواند فضای کافی در اختیار داشته باشد. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای کشویی ساده از طریق لینک ها اقدام نمایید.

شرکت فنی مهندسی فهام در تولید کننده ی انواع درب های اتوماتیک می باشد که از بهترین مواد اولیه برای ساخت درب ها استفاده کرده و با کمک بهترین و مجرب ترین مهندسان و طراحان در این زمینه فعالیت دارد.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()