شرکت معماری به عنوان یکی از شرکت های تخصصی در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت می کند. ساختمان سازی و نوسازی ساختمان نیاز به دانش فنی دارد که مهندسان معمار دارای چنین تخصص هایی می باشند. استفاده از تکنیک های راهبردی در جهت اجرای پروژه های ساختمانی می تواند نتایج درخشانی را به نمایش بگذارد. وظایف شرکت معماری متناسب با نوع حرفه، بسیار گسترده می باشد که این مسئله موجب ارتقاء سیستم مدیریتی ساخت و سازهای مختلف شده است. برای اطلاع از خدمات شرکت معماری معتبر از طریق لینک ها اقدام نمایید.

شرح وظایف شرکت معماری

شرکت معماری به عنوان یکی از برترین شرکت های مهندسی است که در عرصۀ طراحی و ساخت و ساز ساختمان فعالیت می کنند. قابل ذکر است که برنامه ریزی های بنیادی در تمام شرکت های معماری یکسان می باشد ولی برای سازه با شرایط جغرافیایی مختلف، متفاوت می باشد. به عنوان مثال برنامه ریزی، بودجه بندی، میزان امکانات و نوع نقشه کشی متناسب با سازه های مختلف ویلا، آپارتمان، مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و باغ ویلا متفاوت می باشد.

شرح وظایف عمدۀ شرکت های معماری و عمران، مدیریت و نظارت بر امور تکنسین ها و کارگران، بررسی نظام مهندسی ساختمان، پیاده سازی اصول طراحی دکوراسیون، بازشناسی معماری منطقه، بررسی تأسیسات الکتریکی و مکانیکی، نقشه های محاسباتی اجرای سازه ها و مواردی از این قبیل می باشد.

وظیفۀ اصلی مهندسان معمار، طراحی نمای سازه و به نوعی می توان به طراحی داخلی و خارجی سازه اشاره نمود که در بر می گیرد. تفاوت بارزی میان مهندس معمار و مهندس عمران وجود دارد که می توان به نوعی از یکدیگر تمیز نمود. مهندس معمار بخش هنر و طراحی سازه ها را بر عهده دارد و مهندس عمران به عملیات اجرایی و اسکلت بندی سازه ها توجه دارد. برای اطلاع از هزینه ی بازسازی ساختمان با ما تماس بگیرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از شرکت های باسابقه در حوزۀ امور معماری و طراحی دکوراسیون، قادر به راه اندازی و مدیریت ساخت و ساز و همچنین بازسازی ساختمان می باشد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()