باغ ویلا تهراندشت یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری است. با خرید باغ ویلا در تهراندشت می توانید از موقعیت و شرایط آب و هوایی این منطقۀ خوش آب و هوا استفاده نمائید و اوقات فراغت خود را بهترین شکل ممکن سپری کنید. در حال حاضر دغدغه های زندگی شهرنشینی و همچنین آلودگی هوا موجب گشته سلامت افراد به خطر بیافتد. در نتیجۀ این مسائل افراد کسل و عصبی می شوند. این در حالی است که با خرید ملک در یک منطقۀ خوش آب و هوا و دنج می تواند بهترین ساعات را برای شما رقم زند و به نوعی روحیات شما را بهبود ببخشد. برای خرید باغ ویلا در تهراندشت به سایت مراجعه کنید.

خرید زمین و باغ ویلا تهراندشت

در هر زمان و موقعیتی می توانید از امکانات خرید باغ ویلا تهراندشت بهره مند شوید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای خرید و فروش باغ ویلا در تهران دشت نیاز به مشاوره و أخذ راهنمائی دارد که می توانید از افراد با تجربۀ حاج فرهنگ استفاده نمائید. در حال حاضر امکان خرید ویلای مدرن در تهراندشت فراهم می باشد و می توانید بر اساس سبک مورد پسند خود، بهترین ویلای ارزان در تهراندشت را با نمایی خاص، شیک و لاکچری خریداری نمائید.

تنوع ملک، زمین، آپارتمان و باغ ویلا در تهراندشت بسیار زیاد می باشد که این مسئله موجب شده تا شما علاقه مند به طبیعت و هوای پاک بتوانید از شرایط ایده آل منطقۀ تهراندشت استفاده کنید. بنابراین با خرید مدرن ترین باغ ویلا در تهراندشت، بهترین لحظات زندگی خود را بدون دغدغه و آلودگی سپری کنید.

هنگام خرید باغ ویلا مدرن در تهراندشت باید توجه ویژه ای به متراژ باغ و ویلا، موقعیت باغ ویلا در منطقه، امکانات از قبیل گاز، نوع فاز برق، شوفاژ، موتورخانه، چاه آب، کنتور آب، کفپوش، دیوارپوش، عمر ساخت ویلا و ... داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بنگاه املاک باغ ویلا حاج فرهنگ مشورت نمائید.

شماره تماس : ٠٩١٢٦١٢٤٧٩٢

ادرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از پل سرخاب ، دفتر باغ ويلا حاج فرهنگ

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()