اتصالات جوشی شامل قطعات مختلفی می باشد که از جنس فولاد و استیل ساخته می شوند. فلنج، شیرآلات، لوله و اتصالات پلیمری، لرزه گیر، شیلنگ، بست، عایق، لوله فلزی، برخی تجهیزات آتش نشانی و برخی از ابزار و متعلقات لوله کشی از جمله پرکاربرد ترین اتصالات کپ جوشی است که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای اطلاع از قیمت اتصالات جوشی به سایت مراجعه کنید.

خرید اتصالات جوشی فولادی و استیل

خرید اتصالات جوشی فولادی و استیل متناسب با سازه و اتصالات مختلف خریداری می شود. به عنوان مثال برای سازه های فولادی، قطعاً از اتصالات کپ فولادی استفاده می شود که از فولاد استنلس ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند که بدین وسیله عمر سازه ها و اتصالات را افزایش می دهند. لوله مانیسمان که به عنوان یکی از اتصالات کپ جوشی است که بدون درز است و با دو جنس فولادی و استیل عرضه می شوند. لوله های مانیسمان به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار و حرارت دارند، می توان در صنایع پالایشگاه نفت و گاز، سیستم های آب رسانی و تأسیسات اصلی کارخانجات و مواردی از این قبیل استفاده نمود.

قیمت خرید اتصالات جوشی

قیمت خرید اتصالات جوشی متناسب با نوع اتصالات و جنس آنها متفاوت می باشد. ضمن آنکه متناسب با نوسانات بازار نمی توان به طور قطع قیمت روز فروش اتصالات جوشی را از پیش بیان نمود. اهمیت دادن به خرید اتصالات جوشی با کیفیت می توان عمر سازه های متصل به یکدیگر را افزایش داد و در عین حال از فرسودگی زود هنگام اتصالات جلوگیری نمود. نکتۀ کلیدی که در رابطه با انتخاب مناسب ترین اتصالات جوشی می توان ذکر نمود، مسئلۀ مقاومت اتصالات نسبت به خوردگی، سایش، حرارت و فشار می باشد. برای خرید سه راهی مساوی مانیسمان به سایت مراجعه کنید.

برای دریافت لیست قیمت اتصالات جوشی فولادی و استیل می توانید با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ تماس بگیرید.

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09128994542

شماره واتس آپ :  09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()