انواع لیبل پرینتر:

انواع لیبل پرینتر از نظر کارایی و اندازه چیست:

 در مراکز مختلف از دستگاه هایی برای تولید لیبل یا برچسب استفاده می شود که نام این دستگاه لیبل پرینتر می باشد. این چاپگر ها برای چاپ خود نیاز به ماده ای به نام ریبون  دارند. ریبون ها رول مانند هستند و مانند کاربن های قدیمی می باشند. ماده برچسب در داخل دستگاه می تواند موم، رزین یا ترکیب موم و رزین باشد. این چاپگر ها از نظر اندازه و کارایی انواع مختلفی دارند. انواع چاپگر برچسب از نظر اندازه به نوع رو میزی یا خانگی و نوع صنعتی  می توان اشاره کرد. همچنین از نظر کارایی به چاپگر انتقال حرارتی و چاپگر حرارتی مستقیم تقسیم بندی می شود. برای خرید لیبل پرینتر به سایت مراجعه کنید.

چاپگر رومیزی یا خانگی:

انواعی از پرینتر رومیزی در محیط های کوچک  مانند فروشگاه ها ی کوچک، اداره ها و تولیدی های با حجم تولید کم و ... که در آن تعداد یا تیراژ چاپ پایین است کاربرد دارد. این چاپگر رومیزی اندازه کوچکی دارد که جوابگوی چاپ برچسب در تعداد محدود می باشد. همچنین این نوع در آزمایشگاه ها، مراکز درمانی و بانک ها نیز بسیار پر کاربرد می باشد.

لیبل پرینتر صنعتی:

چاپگر برچسب صنعتی در اندازه های بزرگ وجود دارد. کار این دستگاه تولید انواع بر چسب های چاپی است که این لیبل ها روزانه به تعداد بالایی تولید می شوند. چاپگر صنعتی را می توان در مراکز تولیدی بزرگ، کارخانه ها و کارگاه های بزرگ یافت.

در ادامه به بررسی انواع لیبل پرینتر بر حسب کارایی آن می پردازیم.

لیبل پرینتر انتقال حرارتی:

چاپگر های انتقال حرارتی  فاقد نوار حرارتی هستند، از یک سر دارای چاپ حرارتی است که  گرما به جای اینکه به برچسب برسد به  ریبون حاوی موم یا ریبون حاوی موم و رزین می رسد، آنگاه  جوهر ریبون روی برچسب توسط گرما فشار وارد می کند و جذب برچسب می شود و این گونه چاپ توسط این دستگاه انجام می شود. برچسب  تولید شده از این نوع  چاپگر بسیار با دوام است، می توان با اضافه کردن ریبون رنگی به آن رنگ اضافه کرد، با گذشت زمان محو نمی شوند و برای کارت های گرافیکی و تبلیغاتی و آرم بسیار مناسب می باشد. برای خرید پرینتر باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

لیبل پرینتر حرارت مستقیم:

این نوع از چاپگر بر خلاف پرینتر انتقال حرارتی، حرارت مستقیم روی برچسب اعمال می کند. این حرارت باعث تیره شدن و چاپ روی بر چسب می شود.همانطور که متوجه شدید در این نوع چاپگر ریبون و جوهر نیاز نیست . برچسب های تولید شده از نوع حرارت مستقیم دوام کمتری دارند، فقط به رنگ سیاه و سفید عرضه می شوند و به مرور زمان محو می شوند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 – 02166087816
- 66003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()