شماره سیم یکی از تجهیزاتی است که به شما این امکان را می دهد که کابل و سیم های مختلف را به وسیلۀ حروف و اعداد نشانه گذاری نمود تا شناسایی آنها ساده تر گردد. با استفاده از شماره های سیم می توان بهتر از گذشته سیم و کابل های تأسیسات مختلف را مدیریت نمود و به درستی از آنها استفاده نمود. حروف و شماره سیم باید با کیفیت و انعطاف پذیر باشد تا بتوان سیم های مختلف را از یکدیگر تفکیک نمود. خرید شماره سیم باکیفیت بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است.

انواع شماره سیم

در بازار انواع حروف و شماره سیم عرضه می شود که می توان به حروف و شماره سیم حلقوی بسته و حروف و شماره سیم تخت بسته اشاره نمود. حروف سیم حلقوی به صورت بسته و تو خالی می باشد که در سایزهای مختلف می توان بازه قطری کابل مخصوص را بر روی پوشش ها در نظر گرفته شود. ضرورت استفاده از حروف و شماره سیم در کابل به ترمینال ها بیش از پیش احساس می شود. خرید و فروش شماره سیم دارای رنگ بندی مشخص می باشد، ضمن آنکه نسبت به حرارت مقاومت بیشتری را نشان دهد. قابل ذکر است که شماره های سیم را به وسیلۀ لحیم کاری می توان به سیم و کابل متصل نمود. توجه به مشخصات فنی سازه سیم و کابل می تواند شما را نسبت به خرید مناسبت ترین شماره سیم مطمئن سازد. برای خرید شماره سیم po به سایت مراجعه کنید.

خرید شماره سیم

خرید شماره سیم بر اساس نیاز صورت می گیرد که با هدف به حداقل رساندن اشتباهات و افزایش سرعت شناسایی سیم های تأسیسات مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت پارتکس سوئد به عنوان یکی از شرکت های تأمین لیبل و شماره های سیم در ایران فعالیت دارد که با هدف شماره گذاری و ردیابی سیم ها از یکدیگر تولید می شوند.

 

 

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068   

  فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()