کاربرد های دستگاه آسیاب:

دستگاه آسیاب چه کاربرد هایی دارد:

دستگاه آسیاب، وسیله ای برای خرد کردن انواع مواد غذایی می باشد. از مغز های روغنی گرفته تا ادویه ها و غلات ها همگی می توانند به وسیله ی آسیاب خرد شده و حتی پودر شوند. اگر بخواهیم به کاربرد های دستگاه آسیاب بپر دازیم باید بگوییم که به طور کلی این وسیله در صنعت و در آشپزی بیش ترین کاربرد را دارد. در صنعت از آسیاب، برای پودر کردن انواع غلات و یا تولید آرد جو و گندم استفاده می نمایند. بسته به صنعت مورد نظر، آسیاب می تواند متفاوت باشد. تنوع در این وسیله بسیار زیاد بوده تا حدی که نمی توان همه ی آن ها را یک به یک نام برد. برای خرید دستگاه آسیاب به سایت مراجعه کنید.

حال می خواهیم به کاربرد های مهم دستگاه آسیاب بپردازیم:

کاربرد دستگاه آسیاب در آشپزی: در آشپزی آسیاب کاربرد فراوانی دارد. ما غذا های بسیار زیاد و معرفی داریم که برای تهیه ی آن ها باید از مغز های پودر شده استفاده نماییم. از مهم ترین این غذا ها می توان به فسنجان، حریر بادام، فرنی، شله زرد و غیره اشاره نمود. برای پودر نمودن تمام ادویه ها نیز ما به آسیاب نیاز داریم. هیچ غذایی بدون ادویه تهیه نمی شود پس با این حساب می توانیم بگوییم که بدون وجود آسیاب تهیه ی غذا ها بسیار دشوار بود. حتی برای پودر کردن نمک نیز از آسیاب استفاده می شد. در تهیه ی انواع نان ها نیز ما به آرد های مختلفی نیاز داریم که توسط دستگاه آسیاب از غلات گرفته می شوند. آسیاب در تهیه ی نوشیدنی های گرمی مثل قهوه نیز مانند قهوه و نسکافه مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی انواع دانه های سفت و سخت را می توان به وسیله آسیاب خرد نمود. برای خرید انواع دستگاه آسیاب ایستاده از طریق لینک اقدام نمایید.

دستگاه آسیاب در صنعت: اگر بخواهیم از کاربرد های این دستگاه در صنایع غذایی بگوییم باید باید به تهیه ی انواع کیک و کلوچه و نان های فانتزی اشاره نماییم. به طور کلی در صنعت سه نوع دستگاه آسیاب داریم که با نام های آسیاب بادی، سنگی و آبی شناخته می شوند. شرکت تجهیزات فروشنده ی انوا دستگاه آسیاب در برند های مختلف با قیمت ارزان می باشد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 – 02166087816
- 66003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()