باغ ویلا تهراندشت می تواند یکی از بهترین گزینه های افرادی باشد که نیاز به آب و هوای پاکیزه دارند. به عبارتی از مهمترین ویژگی های این منطقه می توان به آب و هوای بسیار عالی اشاره نمود که از منطقه های آلوده به دور می باشد و شما می توانید ساعاتی را بدون استشمام هوای آلوده زندگی کنید. در حال حاضر خرید و فروش باغ ویلا در تهراندشت در حال رونق گرفتن می باشد و متناسب با توان مالی افراد مختلف، می توان از موقعیت املاک این منطقه بهره مند شد.

خرید باغ ویلا تهراندشت

ارزیابی قیمت باغ ویلا تهراندشت با توان مالی شما یکی از کارهایی است که مشاوران بنگاه معاملات ملکی انجام می دهند. اگر قصد خرید باغ ویلا ، آپارتمان، ملک، املاک تجاری، اداری و زراعی را دارید باید به دفاتر املاک مراجعه نمائید. دفاتر املاک با سابقه می توانند شما را در خرید و فروش مناسب ترین باغ ویلا و هر ملک دیگری در تهراندشت راهنمائی کند زیرا معمولاً دارای مشاوران پویا و فعال می باشند که اشراف کامل به تمام منطقه دارند. توجه داشته باشید که برای خرید املاک باید بازیابی های مختلفی را انجام دهید که می توان به میزان امکانات باغ ویلا، متراژ و موقعیت باغ ویلا را در نظر داشته باشید تا مناسب ترین باغ ویلا تهراندشت را با قیمت ارزان و به نوعی قیمت مناسب خریداری نمائید. برای خرید انواع باغ ویلا نوساز به سایت مراجعه کنید.

استفاده از موقعیت آب و هوای عالی تهراندشت، به شما کمک می کند علاوه بر آنکه از موقعیت آب و هوایی این منطقۀ بهره لازم را ببرید، در صورت نیاز می توانید در مدت زمان کوتاهی به استان های تهران و کرج نیز دسترسی داشته باشید.

مشاور باغ ویلا رکورد یکی از کارگزاران املاک و مستغلات در منطقۀ تهراندشت می باشد که با استفاده از کادر مشاور با تجربه قادر به همراهی شما برای خرید بهترین باغ ویلا در تهراندشت می باشد.

شماره هاي تماس٠٩١٢٦٦٢٦٣٥٥  -  ٠٩٣٩٨٩٦٥٢٥٢
آدرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از سرخاب ، روستاي قاسم اباد ، دفتر املاك باغ ويلا ركورد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()