کفپوش ها در خانه از مهم ترین لوازم به حساب می آید که می توان انواع مختلفی از آن را انتخاب کرد. از گذشته تا بحال استفاده از موکت ها در کشور ما رواج داشته و افراد بسیاری موکت را به دیگر کفپوش ها ترجیح می دهند زیرا موکت ها با هر دکوراسیونی قابلیت سازگاری داشته و هماهنگ هستند گرچه انتخاب موکت مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. موکت ها از الیاف فشرده شده و تافته شده تشکیل شده اند که در دو نوع موکت با الیاف طبیعی و موکت با الیاف مصنوعی می باشند. موکت های تولید شده با الیاف طبیعی بسیار کیفیت بالایی دارند و عمر طولانی داشته و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند اما موکت های تولید شده با الیاف مصنوعی در طول زمان دچار تغییراتی ممی شوند که شما مجبور به تعویض آن خواهید شد. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه کنید.

هماهنگی موکت با دکوراسیون

موکت به دلیل این که بخش زیادی از هر خانه را به خودش اختصاص می دهد مهم بوده و باید هماهنگ و همرنگ با محیط باشد. شما می توانید رنگ بندی مناسبی را ز موکت ها برای خانه ی خود انتخاب کنید. هماهنگی موکت با محیط می تواند در رنگ های هم خانواده و یا قرینه با رنگ دکراسیون منزل باشد. طرح موکت نیز می تواند بر زیبایی یک دکوراسیون بیفزاید، استفاده از طرح هایی متناسب با سبک دکوراسیون شما ، فضا را بهتر نشان خواهد داد. معمولا موکت ها در رنگ بندی های ملایم بوده تا بتواند سازگاری بیشتری را با دکور خانه داضشته باشد. برای خرید موکت پارس از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشندگان بسیاری انواع موکت ها را با قیمت های مختلفی در بازار خرید و فروش می کنند که در این میان فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشندگان معتبر انواع موکت با قیمت ارزان می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()