کفپوش ها نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی اجرا می کنند. انواع کفپوش ها با متریال های مختلفی به تولید می رسند که دارای مزایا و معایب خود هستند. از انواع کفپوش های باکیفیت پارکت می باشد. پارکت ها از چوب فشرده شده به دست می آیند. پارکت ها از وزن سبکی برخوردارند که باعث نصب راحت آن ها می شود. همچنین پارکت به دلیل فشرده بودن از مواد اولیه ی چوبی ، مقاومت کافی را دارد. خرید پارکت را می توان از فروشگاه هی دکوراسیون داخلی انجام داد. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه نمایید.

پارکت ها به دو دسته ی پارکت معمولی و لمینت تقسیم بندی می شوند که نمونه ی ساده ی پارکت ها دارای روکش معمولی پارکت است و به مرور بر اثر گذشت زمان امکان آسیب به سطح رویی آن وجود دارد که باعث خراش سطح آن می شود اما مزیت این نوع از پارکت این است که در صورت آسیب دیدگی قابلیت ترمیم دارد و شما می توانید هر چند وقت یکبار ترمیم پارکت را انجام دهید. پارکت های لمینت نیز یکی از نمونه های زیبا و بادوام پارکت ها می باشد. پارکت لمینت به دلیل داشتن لایه ی لمینت بر روی پارکت ،در مقابل آسیب دیدگی ها بسیار مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد که باعث می شود دوام اولیه ی بالاتری نسبت به پارکت های معمولی داشته باشد اما قابل ترمیم نبوده و در صورت خرابی باید تعویض گردد. برای خرید پارکت ایشیک از طریق لینک ها اقدام نمایید.

خرید و فروش پارکت

امروزه فلروشندگان زیادی فروش انواع پارکت ها را در برند های مختلف داخلی و خارجی به فروش می رسانند که از نظر هزینه و کیفیت با هم متفاوت می باشند. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های بنام در زمینه ی فروش انواع پارکت با کیفیت می باشد که پارکت ها را با قیمت بسیار پایین به مشتریان خود عرضه می دارد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()