بازسازی منزل یکی از تکنیک هایی است که با کمترین هزینه می توان منزل مسکونی را قابل سکونت نمود و از طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی مدرن و لاکچری استفاده نمود. در صورت نیاز می توان برای نوسازی سازه از تکنیک های بازسازی منزل مسکونی لاکچری و شیک بهره گرفت. قابل ذکر است که برای نوسازی ساختمان می توان بر اساس میزان فرسودگی و سلیقه از مصالح ساختمانی متفاوت استفاده نمود. برای انجام بازسازی منزل به سایت مراجعه کنید.

مزایای بازسازی منزل

تأسیسات به عنوان قلب سازه های ساختمانی محسوب می شود، به همین منظور هنگام بازسازی منزل مسکونی باید آن را مد نظر قرار داد تا به نوسازی ساختمان کمک کند که به تجهیزات مدرن و شیک مجهز شده اند.

نصب انواع کفپوش (پارکت، لمینت، اپوکسی، سرامیک و سنگ)، نصب انواع دیوارپوش (کاغذ دیواری، پوستر دیواری سه بعدی، نقاشی ساختمان، پارکت دیواری، آجرنما، سنگ نما)، نصب انواع کابینت (مدرن و کلاسیک)، تعبیه کمد دیواری جادار، نصب سقف کاذب، برداشتن و یا جابجا نمودن تیغه های دیوار، نوسازی تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، نصب شومینه، نوسازی تأسیسات الکتریکی، قرار دادن تجهیزات دکوراتیو و تزئینی، ایجاد باغچه خانگی، قرار دادن آب نما و نصب درب ضد سرقت، درب پارکینگ اتوماتیک، نصب پنجره های یو پی وی سی و نوسازی شیر آلات از جمله خدماتی است که می توان برای نوسازی منزل و ساختمان های تجاری و همچنین باغ ویلا اجرا نمود.

قیمت بازسازی منزل

همانطور که پیش از این بیان شد، متناسب با نوع فعالیت هایی که برای نوسازی ساختمان استفاده می شود، قیمت بازسازی منزل مسکونی مشخص می شود. با استفاده از تجهیزات مدرن و شیک می توان با حداقل هزینه منزل را قابل سکونت و مدرن نمود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سال ها آخذ تجربه در ارائه خدمات ساخت و ساز و بازسازی منزل مسکونی، توانسته پروژه های طراحی و نوسازی ساختمان را به بهترین شکل ممکن به نتیجه برساند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()