آموزش حرفه ای مراقبت پوست به عنوان یک راهکار می باشد که می توانید به صورت حرفه ای و تخصصی از مهمترین عضو بدن که همان پوست صورت و بدن می باشد، به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. دوره های آموزش مراقبت پوست بسیار متعدد می باشد که مراحل مختلفی از بازسازی و ترمیم سازی پوست را پیاده سازی می کند. به عنوان مثال می توان به دوره های میکرودرم ابریژن، میکروپیگمنتیشن، میکرونیدلینگ، مزون تراپی، لیفت ابرو، پاکسازی پوست صورت، اپیلاسیون و میکروبیلدینگ اشاره نمود که هر کدام از آنها به روش خاصی، عملیات ترمیم و بازسازی پوست صورت را پیاده سازی می کند.

دوره آموزش مراقبت پوست

دوره های آموزش مراقبت پوست در سطح مبتدی و حرفه ای می باشد که می توانید مهارت خود را ارتقاء ببخشید. آموزش خدمات پوست شامل نحوۀ نگهداری از پوست صورت، ابرو، چشم و لب می باشد که می توانید آموزش های تخصصی دریافت نمائید. هر کدام از قسمت های صورت از نظر زیبایی حائز اهمیت می باشد که باید در نگهداری و مراقبت از آنها تلاش شود. با گذراندن کلاس های آموزش مراقبت پوست می توانید صورتی زیبا با پوستی با طراوت داشته باشید و یا برای دیگران ایجاد کنید. معمولاض تمامی دوره های آموزشی تحت نظر اساتید مجرب این حرفه انجام می شود که جنبه های مختلف مراقبت پوست که شامل تکنیک های بروز می باشد. برای اطلاع از هزینه ی آموزش اصلاح و ابرو به سایت مراجعه کنید.

پوست به عنوان یکی از عضوهای حساس است که با کوچکترین مسئله چون استرس، عصبانیت، بی خوابی، آلودگی هوا و مواردی از این قبیل طراوت خود را از دست بدهد. به همین دلیل نیاز به مراقبت مداوم دارد.

مجتمع آموزشی زیبا به سیما دارای دو شعبه آموزشگاهی می باشد که کلاس های آموزش مراقبت پوست از سطح مبتدی تا حرفه ای ارائه می دهد. برای آگاهی از زمان و هزینۀ دوره های آموزشی مراقبت پوست می توانید با واحد آموزش به سیما تماس حاصل فرمائید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  09121881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱)

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه غرب تهران:(۴۴۰۱۷۷۱۵ )

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 948
نمایش همه
علاقه مندی ها ()