خرید و فروش اقساطی ایران خودرو به عنوان اولین شرکت تولید کننده خودرو در کشور ایران استقبال بسیار زیادی را هر ساله از سوی مشتریان خود دارد. استقبال افراد از از تولیدات ایران خودرو موجب شده است که فروش اقساطی آن  از جمله سیاست های اصلی این شرکت به شمار برود. این شرکت محصولات زیادی را تاکنون مونتاژ و تولید کرده است، اما باید بدانید اولین محصول ایرانی که تولید این شرکت است سمند می باشد.

 نمونه های مختلفی از این خودرو هر ساله وارد بازار می شود و همچنین خودروهای دیگر را هم شما می توانید به صورت قسطی از این شرکت خریداری کنید. فروش اقساطی ایران خودرو شرایط خرید ماشین را برای بسیار یاز افراد مهیا کرده است و افرادی که نمی توانند هزینه زیادی به یکباره صرف خرید خودرو کنند این روش خرید را انتخاب می نمایند.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین قیمت :

همانطور که شما به خوبی می دانید قیمت خودرو روز به روز در کشور ایران بالاتر می رود و به همین دلیل هر فردی شاید توانایی خرید خودرو را نداشته باشد. فروش اقساطی ایران خودرو یکی از بهترین فرصت هایی می باشد که افراد می توانند از این طریق خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند. شما برای بهترین قسط بندی خرید خودرو می توانید به افرادی اعتماد کنید که در این زمینه فعالیت می کنند و می توانند با اقساط پایین یکی از خودروهای ایران خودرو را به شما عرضه نمایند. برای خرید از  مرکز فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید.

برای فروش اقساطی ایران خودرو تمامی خودروهایی را که در این شرکت تولید می شود را می توانید مشاهده کنید و هر یک از آنها را که بیشتر به آن علاقه دارید را خریداری نمایید. البته شما به جز علاقه تان به آن خودرو باید به هزینه های پرداخت قسط هم توجه داشته باشید و بر این اساس خودروی خود را سفارش دهید.  

شرکت مبین خودرو یکی از کارگزاری های اقساطی خودرو می باشد که فعالیت گسترده ای در فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی دارد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()