انواع رادیولوژی دندان در رادیولوژی دندان سعادت آباد:

رادیولوژی دندان و رادیولوژی دندان سعادت آباد:

از مراکزی که می توانید برای عکس برداری در تهران به آن مراجعه کنید مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد می باشد که با استفاده از جدید ترین متد و دستگاه های روز آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد. انواع متفاوتی از تصویر برداری دندان در مرکز پیشرفته رادیولوژی دندان در سعادت آباد انجام خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت رادیولوژی دندان به دو نوع داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم می شود. در 

داخل دهانی فیلم داخل دهان و در خارج دهانی فیلم خارج دهان قرار میگیرد.

انواع رادیولوژی داخل دهانی:

رادیولوژی بایت وینگ یا بال مانند: از وسیله ای مانند بال بین دندان برای گرفتن عکس استفاده می کند و در نهایت برای نشان دادن پوسیدگی های دندان است. در این عکس تاج دندان گرفته می شود.

پری اپیکال یا پیرامون ریشه: در این عکس تنها یک یا دو دندان عکس گرفته می شود و کل یک دندان از تاج تا ریشه ی آن ها در این عکس دیده می شود.

پرتوی ایکس اکلوزال: بیش تر نشان دهنده ی رشد در دندان های کودکان هستند و از فک بالا یا پایین به طور کامل عکس برداری می شود.

انواع رادیولوژی خارج دهانی:

در این روش رادیولوژی غیر از مشخصات دندان اطلاعاتی راجع به  دندان، فک و استخوان های جمجمه و ارتباط آن ها نیز داده می شود. این عکس برای کنترل رشد و همچنین نظارت بر استخوان صورت و دندان های پنهان نیز دارد.

رادیولوژی دندان-پانورامیک: عکس کاملی از فک در زوایای مختلف با دستگاه مخصوصی گرفته می شود.

رادیولوژی دندان سفالومتری: عکس برای بررسی ارتباط فک و دندان و برای ارتودنسی نیاز است.

 توموگرافی کامپیوتری پرتو مخروطی: گرفتن عکس سه بعدی با دستگاهی مخصوص که برای ایمپلنت کردن گاهی اوقات استفاده می شود.

توموگرافی کامپیوتری استاندارد: روشی معمول در بیمارستان هاست و همان سی تی اسکن از دندان می باشد که کاربرد آن در ایمپلنت کردن می باشد.

رادیولوژی دیجیتال: از جدید ترین متد های روز که عکس برداری در کامپیوتر ذخیره یا چاپ می شوند و در آن می توان کوچک ترین جزئیات دهان و دندان را مشاهده کرد.

 همانطور که گفته شد خدمات رادیوگرافی و رادیولوژی دندان سعادت آباد دارای دستگاه هایی برای عکس برداری از انواع رادیولوژی می باشد. برای عکس برداری از دندان های خود مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل گزینه ی مناسبی است که این مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد از دستگاه های ویژه و جدیدی برای عکس برداری استفاده میکند. همچنین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد طبق تعرفه ی وزارت بهداشت هزینه می پذیرد.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()