برای فروش انواع خودرو بدون شک یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که از سلامت خودرو اطمینان داشته باشید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از وضعیت خودروی به فروش رفته اطلاعات و آگاهی زیادی ندارید باید از فردی که در این زمینه کارشناس است کمک بگیرید. سلامت خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید زمان فروش خودرو به این مسله توجه بسیار زیادی شود. 

فروش خودرو

نکاتی در فروش خودرو :

شما برای فروش خودرو باید با برخی از نکات آشنایی داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که هرگز پلاک خود را به افراد دیگری ندهید. در واقع شما نبابد خودرو را تا زمانی که پلاک دارد به فرد دیگری واگذار نمایید.
  2. برخی از افرادی که در زمینه فروش خودرو فعالیت می کنند و نمایندگی های شرکت های مختلف مانند ایران خودرو را بر عهده دارند باید به سابقه خریدار توجه بسیاری داشته باشند. اگر خودرو به صورت اقساطی فروخته می شود باید به سابقه بانکی خریداری توجه بسیاری شود و مورد بررسی قرار گیرد.
  3. تمامی اطلاعاتی که در مورد خودروی فروشی وجود دارد را باید به خریدار ارائه دهد. اگر خودرو ایراد و عیبی داشته باشد باید آن را به مشتری بگویید تا با رضایت کافی خودرو را خریداری نماید و اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشد. برای کسب اطلاع از مرکز فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.
  4. توجه به بیمه ماشین از دیگر نکاتی می باشد که باید به آن توجه بسیاری شود. در واقع برخی از فروشندگانی که فروش خودرو انجام می دهند بیمه خودرو را چندان مورد بررسی قرار نمی دهند. ولی باید بدانید اگر خودرو مدت زمان بیشتری بیمه داشته باشد مشتریان بیشتری هم نیز دارد، چرا که آنها دیرتر خودرو را بیمه می کنند.شرکت مبین خودرو با ارائه ی بهترین خدمات توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

  شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()