بهترین طرح فروش اقساطی خودرو

خودروها در انواع مختلف توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید می شوند. اما فروشگاه های محدودی در زمینه ی فروش اقساطی انواع خودرو فعالیت دارند. در حقیقت در مقایسه با انبوه شرکت های تولیدی خودرو، آن گروه از نمایشگاه دارانی که به فروش اقساطی خودرو اقدام نموده انند تعداد کمتری دارند. حال در بین این نمایشگاه ها و شرکت های واسطه، تصمیم برای انتخاب بهترین طرح فروش اقساطی گاهی دشوار به نظر می رسد. خرید ماشین موضوع مهمی است. از این رو برای جلوگیری از کلاهبرداری و ایجاد مشکلات بهتر است پیش از اقدام به خرید اقساطی از هر نمایشگاه و شرکت به چند نکته خوب دقت داشته باشید:

اول قانونی بودن آن شرکت است. بررسی شرکت ها از نظر داشتن مجوزهای مربوطه برای این کار می تواند از رخدادهای ناگواری مثل بر باد رفتن سرمایه شما  جلوگیری کند. افراد زیادی متاسفانه در حوزه ی فروش اقساطی خودرو تنها به قصد کلاهبرداری از شما مبلغ زیادی را دریافت می کنند و در نهایت هیچ ماشینی هم به شما تعلق نخواهد گرفت. در این میان تنها راه پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی، حتما از طرح های فروش اقساطی خودرو شرکت های معتبری همچون مبین خودرو استفاده نمایید.

دوم میزان قیمت تمام شده برای تهیه ی ماشین مورد نظر خواهد بود. در برخی طرح های فروش اقساطی خودرو، با کمی محاسبه متوجه قیمت تمام شده ی بالایی خواهید شد. در واقع برخی از شرکت ها به قصد سودجویی خود، وعده ی دروغین برای تحویل خودرو به مشتریان خود ارائه می کنند. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو از طریق لینک اقدام نمایید.

در شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از بهترین مراکز تهیه ی خودرو، می توانید خودرو خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. در ضمن اعتبار بالای مجموعه ی ما که حتی در رسانه ها هم به آن اشاره شده است، تضمین کننده ی قانونی بودن خدمات ماست. پس می توانید به عنوان یکی از مجموعه ها در زمینه ی فروش خودرو به شکل اقساط به ما اعتماد کنید.

  شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()