نبشی استیل چیست؟

تعریف نبشی استیل:

نبشی استیل قطعه هایی هستند که کاربرد های متفاوتی دارند و از قطعه های مورد استفاده در ساختمان ها و سازه ها می باشند. نبشی ها به صورت دو ورق می باشند که بر یک دیگر عمود هستند و طول های متفاوت و بسیار بلند تر از عرض های خود دارند. این قطعات به صورت تکی و چند تایی مورد استفاده قرار می گیرند. نبشی استیل جهت اتصال پل و ستون ها به یکدیگر، اتصالات تیر آهن به بیم های باربر و اتصالات مربوط به ستون و صفحات و همچنین در تولید ستون نیز به کار برده می شود. نبشی استیل کاربرد های دیگری  نیز دارد. از آن ها می توان ساختن آسانسور ها استفاده کرد که در این خصوص از نبشی های خرد شده استفاده می کنند که نام آن ها نبشی لقمه می باشد.  برای خرید نبشی استیل به سایت مراجعه کنید.

نبشی های استیل سایز های متفاوتی دارند که کاربرد آن ها را مشخص می کند مثلا سایز 50 تا 150 در پل سازی برای اتصال پل و ستون و در ساختمان سازی ها برای اتصالات بین ستون و صفحه ها در فونداسیون ساختمان استفاده می شود

جنس نبشی استیل چیست؟

آلیاژ استیل از موادی مانند کروم، نیکل و مولیبدن ساخته شده است که این آلیاژ را دارای خاصیت ضد زنگ، مقاوم در برابر خوردگی و مقاوم در دمای بالا کرده است.

نبشی استیل از شمش های استیل ساخته شده اند که این شمش های استیل به دو دسته فابریک و پرسی تقسیم می شوند. در نوع فابریک شمش استیل گداخته شده مستقیما توسط نورد گرم و سرد به نبشی ها تبدیل می شوند. در نوع پرسی نیز ورق های استیل توسط دستگاهی به نام رول فرمینگ خم شده و نبشی استیل به شکل وی و اِل را به وجود می آورند برای خرید انواع قطعات استیل به سایت مراجعه کنید.نبشی های استیل در هر فضایی مانند فضای باز، ساختمان، آسانسور، پل و هر جای دیگری قادر به استفاده کردن می باشد به علت اینکه این جنس دارای مقاومت بسیار بالا و همچنین دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. فروشگاه استیل الف تمامی محصولات استیل را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به شما عرضه می دارد.

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()