نگه داری پروفیل استیل:

طریقه ی نگه داری پروفیل استیل:

پروفیل استیل از همه نوع، باید در بسته بندی های منظم و محکم توسط تسمه ذوب شده قرار بگیرند تا بتوانند به راحتی حمل و نقل شوند. متاسفانه در بیش تر شهر های کشور ما این اتفاق صورت نمی گیرد و بدون استفاده از بسته بندی ورق استیل را حمل می نمایند.

پروفیل استیل ویژه باید در برابر خوردگی و فشار های مکانیکی نظیر خراشیدن و جوش خوردگی محافظت شود. برای این کار می توان از کاغذ روغنی یا جعبه های روکش شده مناسب یا سازه های چوبی و غیره استفاده نمود.

از جمله وسایل حمل و نقل پروفیل استیل به شرح زیر می باشد:

کامیون

 کشتی

قطار

و غیره.

پروفیل های فلزی ممکن است با استفاده ظروف استاندارد منتقل شوند. به دلیل تراکم بسیار بالا، پروفیل های استیل تنها درصد کمی از حجم ظروف را اشغال می کنند. بارها باید با دقت بسیار زیادی درون ظرف محفظه قرار بگیرند، زیرا باربری به هیچ وجه قادر به جا به جایی نیست. برای خرید پروفیل استیل باکیفیت و ارزان به سایت مراجعه کنید.

دیوار های کانتینر اگر در یک منطقه کوچک متمرکز شوند، نمی توانند سنگینی وزن را تحمل کنند.
محموله ی حمل و نقل باید در هوای خشک یا تحت پوشش انجام شود، زیرا پروفیل استیل بسیار مستعد خوردگی است. بی دقتی ممکن است به لایه های محافظ (به عنوان مثال روی) آسیب وارد کند، در نتیجه عملکرد محافظتی خود را از دست می دهد و باعث خوردگی می شود. با توجه به حساسیت آن ها در برابر آسیب های مکانیکی، می توان پروفیل های استیل را با دقت جایگذاری و جا به جا کرد. صدمه به فلنج ها غالباً در اثر جا به جایی نادرست و استفاده از تجهیزات نادرست حمل بار ایجاد می شود. برای خرید پروفیل استیل 304 از طریق لینک اقدام نمایید.

 لبه ها و گوشه ها ی آسیب دیده و یا تمام پروفیل ها با عوامل مخرب دست و پنجه نرم می کنند. هم چنین ظرفیت بارگیری مجاز پروفیل استیل در تجهیزات تیر اندازی و چرخ دستی و ظرفیت بالا بری تجهیزات تعلیق بار نیز باید در نظر گرفته شود. . فروشگاه استیل الف تمامی محصولات استیل را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به شما عرضه می دارد.

  

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()