میلگرد استیل چیست؟

تعریف میلگرد استیل:

میلگرد استیل میله های گردی از جنس استیل می باشند این میلگرد ها همان آلیاژ هایی هستند که از جنس استیل و به صورت شمش استیل می باشند.

این لوله های استیلی کاربرد های متفاوتی در صنعت دارند. در بازار داخلی انواع مختلفی از این میله ها وجود دارد که می توان نوع304، 316، 420 و321 را نام برد. از انواع میلگرد ها چهار مورد را می توان نام برد: میلگرد های بگیر، میلگرد های نگیر، میلگرد های آلیاژ و میلگرد های نسوز.

میلگرد استیل در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اعم از صنعت غذایی، صنعت نفت  و پتروشیمی و گاز نیز جزء صنایعی هستند که میلگرد استیل در آن اهمیت و کاربرد دارد.

در صنایع و کارخانه های مواد غذایی می توان پره های هم زن را نام برد که جزء میلگرد استیل هستند، همچنین می توان استفاده ی میلگرد در روغن سازی را نیز نام برد. برای خرید میلگرد استیل به سایت مراجعه کنید.

 

انواع میلگرد های استیل:

برای تشخیص میلگرد های بگیر و نگیر از یکدیگر از آهن ربا استفاده می َشود. میلگرد بگیر  دارای خاصیت مغناطیسی می باشد که توسط آهن ربا جذب می شود. میلگرد استیل نگیر نیز همان طور که از نامش پیداست جذب آهن ربا نخواهد شد.

میلگرد استیل نسوز دارای مقاومت عالی در برابر خوردگی می باشد که به علت وجود مقدار قابل توجه کروم در این میلگرد می باشد. این میلگرد به علت مقاومت در برابر خوردگی جزء پر کاربرد ترین میلگرد های استیل است. برای خرید و فروش میلگرد نگیر 304  به سایت مراجعه کنید.

نوع دیگر میلگرد استیل نوع آلیاژی می باشد. آلیاژ به معنی ترکیب دو یا چند فلز در حرارت بالا است. میلگرد آلیاژ در واقع اضافه کردن استیل به میلگرد می باشد که بر حسب درصد های استیل انواع متفاوتی برای این نوع میلگرد وجود دارد. این نوع میلگرد نیز در صنعت کاربرد بسیاری دارد. فروشگاه استیل الف تمامی قطعات استیل را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

 

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()