کاربرد تسمه استیل چیست؟

تعریف تسمه استیل و تسمه کربن استیل:

تسمه استیل ورقه ای از جنس استیل می باشد که روی صفحات دیگر کشیده شده و دارای سایز های متفاوتی است. این تسمه ها به دو روش ماشین کاری و تسمه نوردی ساخته می شوند که نوع ماشین کاری بسیار دقیق و ظریف می باشد و از استیل فابریک ساخته شده است در حالی که در روش تسمه نوردی از ضایعات آهنی، تسمه ساخته می شود و کیفیت بسیار پایینی دارد. برای خرید اینترنتی انواع تسمه استیل به سایت مراجعه کنید.

برای تعریف تسمه کربن استیل باید بگوییم که این تسمه ها از ورق های بسیار معمولی به نام ورق های کربن استیلی که ورق معمولی استیل هستند استفاده می شود. این نوع از تسمه ها دارای کیفیت پایینی می باشند که بیش تر در بخش های کشاورزی و کارخانجات صنعتی از این تسمه استیل استفاده می شود. باید گفت که این تسمه ها در کارخانجات مواد غذایی و تولید آب معدنی کاربردی نداشته و در حقیقت ممنوع می باشند.

کاربرد تسمه استیل چیست؟

از نوع تسمه های فولادی و استیل در دهه های گذشته به فراوانی استفاده می شود. به علت اینکه این تسمه استیل و تسمه فولادی مقاومت بسیار بالایی نسبت به تسمه های جنس های دیگر داشته اند. برای خرید از  فروشگاه محصولات استیل به سایت مراجعه کنید.

از موارد کاربرد تسمه استیل می توان به استفاده تسمه در ساخت و ساز و ساختمانها اشاره کرد. همچنین این تسمه ها در برج سازی و ساخت قطعات کشاورزی کاربرد دارند. برای ساختن گیوتین ها از این تسمه های استیل استفاده می شود. در کارخانه های تولید مواد غذایی و همچنین آب معدنی از تسمه های ماشین کاری شده و با کیفیت کار می برند. در موارد نظامی و تولید ادوات نظامی تسمه استیل را می توان دید. این تسمه در محیط ها و اماکن تفریحی و مذهبی نیز کاربرد زیادی دارد. مانند ساخت ضریح ها در اماکن مذهبی، ساخت دروازه های پارک و شهر بازی ها و باغ ها نیز از جنس تسمه ها می باشند‌.  همچنین برای برش مواد غذایی و دستگاه پرس تسمه استیل کاربرد بسزایی دارد. از تسمه های کربن استیل همان طور که ذکر شد در ادوات کشاورزی می توان بهره گرفت اما استفاده ی این تسمه ها در کارخانه های مواد غذایی ممنوع است.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()