باغ ویلا تهراندشت به عنوان یکی از گزینه هایی است که علاقه مندان به خرید باغ ویلا در خارج از تهران و کرج به آن تمایل دارند. سال های اخیر به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی که شهر تهران و کرج با آن در گریبان است، اکثر افراد به دنبال خرید باغ ویلا در مناطق خوش آب و هوا می باشند که بتوانند از آلودگی هوای شهرهای پر ترافیک به آنجا پناه ببرند. با خرید ملک در منطقۀ خوش آب و هوا که به محل کار نزدیک باشد، به عنوان یک مزیت محسوب می شود که می توان روزهای تعطیل را در منطقه ای به دور از ترافیک و آلودگی سپری کرد. برای خرید باغ ویلا تهراندشت به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش باغ ویلا مدرن در تهراندشت

در حال حاضر ساخت و ساز ویلاها به سمت و سوی ویلاهای مدرن پیش رفته است که در منطقه تهراندشت شاهد فروش انواع باغ ویلا مدرن و لاکچری می باشیم که به امکانات و تجهیزات روز مجهز می باشند که می تواند ساعات خوشی را برای شما به ارمغان آورد. منطقه تهراندشت از جمله مناطقی است که با میدان آزادی حدود 69 کیلومتر و انتهای اتوبان کرج قزوین واقع شده است که روبروی کردان می باشد که دسترسی به تهران و کرج را در مدت زمان کوتاهی ممک می سازد. به همین دلیل ساکنین مناطق تهران و کرج ترجیح می دهند با خرید باغ ویلا مدرن در تهراندشت، از شرایط و موقعیت عالی این منطقه استفاده نمایند. برای خرید باغ ویلا در منطقه خوش آب و هوا به سایت مراجعه کنید.

از این رو

دفتر املاک باغ ویلا رکورد با داشتن تجربه در حوزۀ مشاوره خرید و فروش باغ ویلا در تهراندشت، می تواند مشتریان بالقوه ای که به دنبال خرید باغ ویلا مدرن و شیک با قیمت ارزان و مناسب می باشند را همراهی کند و فایل های متعددی را در جهت انتخاب بهترین باغ ویلا شیک تهراندشت ارائه می دهد.

شماره هاي تماس : ٠٩١٢٦٦٢٦٣٥٥  -  ٠٩٣٩٨٩٦٥٢٥٢
آدرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از سرخاب ، روستاي قاسم اباد ، دفتر املاك باغ ويلا ركورد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()