الکترود استیل یکی از انواع الکترود جوشکاری است که برای مصارف ساخت و ساز و سایر صنایع طراحی شده است. نکتۀ حائز اهمیتی که در رابطه با خرید الکترود استیل وجود دارد، مسئله نوع پوشش الکترودهای استیل می باشد که متناسب با قطب های AC و DC ساخته شده اند تا کارایی لازم را داشته باشند. برای خرید مستقیم الکترود استیل به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع الکترود استیل

برای خرید الکترود استیل باید آگاهی داشته باشید که مصرف الکترود جوشکاری استیل بر روی چه نوع قطعاتی می باشد. چون در بازار انواع الکترود استیل عرضه می شود که دارای پوشش های آهکی، تیتانیا یا روتاری و سیلیسی تیتاتیا می باشند که متناسب با دو قطب DC و AC ساخته شده اند. در حال حاضر فلزات ضد زنگ زیادی وجود دارد که برای عملیات جوشکاری باید از مناسب ترین الکترود استیل استفاده نمود. پیش از خرید الکترود جوشکاری باید اطلاعات و دانش کافی نسبت به انواع الکترود استیل داشته باشید و در نهایت مناسب ترین الکترود جوشکاری را با قیمت مناسب و کیفت عالی خریداری نمائید.

در بازار انواع الکترود جوشکاری فروخته می شود که الکترود استیل با مفتول فولاد زنگ نزن به عنوان پرکاربردترین نوع الکترود جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. حائز اهمیت می باشد که از الکترودهای استیل استنلس در محیط های خوردگی و دمای بالا به کار برده می شود. برای خرید از  مرکز فروش الکترود جوشکاری به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید الکترود استیل

قیمت خرید الکترود استیل بر مبنای کیفیت و نوع الکترودهای استیل می باشد. در نتیجه قیمت خرید الکترود استیل با پوشش قلیایی، الکترود استیل رتیلی و الکترود استیل سلولوزی با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین قطر ضخامت الکترود استیل نیز در تعیین قیمت الکترود جوشکاری مؤثر می باشد.

فروشگاه نوین جوش چندین سال است که به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش انواع الکترود جوشکاری فعالیت دارد. از این رو برای خرید مناسب ترین الکترود استیل می توانید با واحد فروش نوین جوش تماس حاصل فرمائید.

آدرسخيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()